معاون استاندارو فرماندارویژه میناب در شورای حفاظت محیط زیست تاکید کرد: حفظ وصیانت از اراضی ملی، وظیف

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب در شورای حفاظت محیط زیست تاکید کرد: حفظ وصیانت از اراضی ملی، وظیف
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1392

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب در شورای حفاظت محیط زیست تاکید کرد:
حفظ وصیانت از اراضی ملی، وظیفه کلیه دستگاههاست.
 
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، عباس خدادادزاده  روز گذشته در اولین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان میناب که با حضور رئیس دادگستری،دادستان و ادارات مربوطه  ،در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد افزود : هدف از تشكيل اين شورا ،  نگهداري و صيانت از اراضي ملي و دولتي  است و  بايستي باتوجه كامل و حس مسئوليت از اين اموال حفاظت كنيم.
وی در ادامه به شرح وظایف کلیه دستگاهها  در حفاظت و صیانت از این سرمایه ملی اشاره افزود کلیه دستگاهها قبل از هرگونه تخریب اراضی به فرمانداری،بخشداری ودهیاری ها اعلام نموده تا همکاری لازم صورت گیرد.
خدادادزاده در ادامه به ادارات مرتبط با امر حفاظت از منابع واراتضی ملی تاکید کرد که وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و از جنگل ها  حراست کنند.
وی در ادامه به بازدید های میدانی از تصرفات عدوانی وزمین های ملی اشاره و این عمل را یک اقدام ضروری خواند و افزود بایستی علائم هشدار دهنده منابع ملی در حوزه استحفاظی زمین های ملی نصب شود و برای کلیه ساخت و سازها بایستی از ادارات استعلام گرفته شود.
در ادامه خیرخواه رئیس دادگستری شهرستان هدف از تشکیل جلسه را پیشگیری از تصرفات عدوانی به اراضی ملی خواند و افزود : برای حفاظت از این اراضی بایستی اقدامات فرهنگی، اطلاع رسانی، همکاری شوراهای حل اختلاف و همکاری مامورین حفاظت از منابع طبیعی صورت گیرد.
وی در ادامه از برخورد دستگاه قضایی با متجاوزگران اراضی ملی خبر داد و تاکید کرد برای رفع تجاوز این اراضی بایستی محدوده وحریم  روستاها مشخص و دستگاههای سنگین که اقدام به تخریب اراضی ملی می کنند توقیف شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.