همه بایستی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی را فراهم آوریم

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

همه بایستی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی را فراهم آوریم
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1392

معاون استانداروفرماندارویژه میناب در جمع تیم مدیریتی شبکه بهداشت ودرمان تاکید کرد:همه بایستی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی را فراهم آوریم
معاون استانداروفرماندارویژه میناب در جمع تیم مدیریتی شبکه بهداشت ودرمان  که بمناسبت هفته سلامت برگزارشد ضمن اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: همه بایستی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی را فراهم آوریم
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، عباس خدادادزاده صبح امروز در جمع تیم مدیریتی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان ،ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل خدوم مجموعه بهداشت و درمان به حدیثی از امام صادق (ع) در تقسیم علم اشاره و افزود: علم از منظر ایشان به دو علم دین و علم بدن تقسیم شده ،که علم بدن همان نحوه نگهداری سلامت جسم و بدن انسان است.   
وی در ادامه به ماموریت های شبکه بهداشت ودرمان اشاره و  ضمن کم هزینه دانستن و مفید بودن فعالیتهای بهداشتی و پیشگیرانه بیان داشت: با اطلاع رسانی و آموزش مسایل بهداشتی به مردم و تغییر شیوه زندگی می توان بار سنگین هزینه های درمانی را از دوش مردم کاهش داد.
خدادادزاده در جمع تیم مدیریتی شبکه بهداشت ودرمان اظهارداشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تحقق این شعار در پرتو داشتن انسانهایی سالم و بانشاط میسر خواهد بود.
وی اذعان داشت: بایستی کارها و خطراتی که سلامتی مردم را تهدید می کند به آنها بگوییم زیراکه سلامتی نقش اول را در خلق کردن یک حماسه ایفا می کند.
فرماندار ویژه میناب گفت: شما مدیران و دست اندرکاران حوزه سلامت با همکاری ،همدلی و تعامل با سایر ارگانها و با برنامه ریزی مناسب می توانید زمینه ارتقاء و حفظ سلامتی مردم را فراهم کنید. و در این رابطه توصیه هایی را به پرسنل شبکه از جمله بحث روحیه خاشع در امرخدمت رسانی، بیمارداری و نحوه برخورد با بیمار و همراهان بیمار را تاکید کرد.
خدادادزاده بر اصلاح فرهنگ تغذیه مردم و ترویج شیوه زندگی سالم تاکید و ادامه داد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان خلق حماسه ای ماندگار و نقشه راه برای همه ما ست بایستی با توجه به تجربه های کسب شده در سال های گذشته ، تلاش خود را مضاعف نموده وبا روحیه ای خاشع امر خدمات رسانی به مردم در حوزه سلامت و درمان را انجام دهیم.
وی درادامه به دو انتخابات پیش رو ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهروروستا اشاره و افزود سهم شبکه بهداشت و درمان در آمادگی برای برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم در انتخابات کمتر از سایر دستگاهها نیست چرا که انتخابات امسال در زمانی که همه دشمنان نظام وانقلاب چشم به ما دوخته اند بسیار حساس تر از انتخابات گذشته است و بایستی با حضور خود یک حماسه بزرگ بیافرینیم.
در ادامه این نشست دکتر میرزایی معاون شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و دکتر ضیایی معاون بیمارستان ، بطور جداگانه از وضعیت موجود شبکه بهداشت ودرمان ،بیمارستان و همچنین مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را به سمع و نظر فرماندار رسانید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.