اولین جلسه هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در میناب برگزارشد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اولین جلسه هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در میناب برگزارشد
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 26 فروردين 1392

 

اولین جلسه هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در میناب  برگزارشد
اولین جلسه هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان میناب با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه  این شهرستان تشكیل شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده فرماندار ویژه میناب در این جلسه  که با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک سال نو وتسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، بر هماهنگی و تعامل و اجرای كامل قانون و عمل به شرح وظایف در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تأكید كرد.
وی گفت:  ما بایستی در زندگی خود از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) درس گرفته و در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت بنام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده نهایت بهره را ببریم چرا که زندگی این بانوی بزرگوار سراسر درس است و حضرت زهرا (س) در بحث حماسه سیاسی آنجا که حاکمیت اسلامی ودینی را در خطر دید پشت سر ولایت ورهبری شبانه به اصحاب خود واقعه غدیر را یادآور می شد.و در بحث حماسه اقتصادی نیز با بخشیدن طعام افطار خود در سه شب متوالی به فقیر ، یتیم واسیر نمونه بارز یک حماسه اقتصادی را برای ما الگو نهادند.
خدادادزاده  در ادامه اظهار داشت: انتخابات  پیش رو ، یکی از انتخابات حساس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و نگاه دشمن به ملت ما ست که حضورشان ورای شان در این انتخابات چگونه است و وظیفه ما برنامه ریزی  درست و به موقع برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات است.
وی درادامه تاکید کرد برای رسیدن کشتی انتخابات  به ساحل موفقیت ، بایستی با صبر و حوصله، تعامل وهمکار ی، و سعه صدروارد شد تا دشمن نتواند با هدف شوم خود برسد.
خدادادزاده یکی از انتظارات مسئولین دلسوز نظام خصوصا مقام معظم رهبری را خلق یک حماسه سیاسی واقتصادی با برنامه ریزی هد فمند برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت کامل خواندو تاکید کرد در تمام فرایندهای برگزاری انتخابات  بایستی به اصل قانونمداری و امانتداری توجه ویژه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.