اعلام آمار نهایی داوطلبین شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اعلام آمار نهایی داوطلبین شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب آمار و ارقام نهایی ثبت نام کنندگان کاندیدای دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و شعب اخذ رأی در میناب را اعلام کرد.

 


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آمار و ارقام دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با حضور خوب مردمی و تمهیدت اندیشیده شده، ثبت نام برابر زمانبندی و قانون صورت گرفته از 26 فروردین تا پایان اردیبهشت به مدت 7 روز در شهر و روستا صورت گرفت که با توجه به مراجعه مردم تا آخرین ساعت با حضور مردم پرونده ها اخذ و ثبت نام صورت گرفت.

خدادادزاده اذعان داشت: در جمعبندی صورت گرفته در کل شهرستان 280 شعبه اخذ رأی که 272 شعبه توأم آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی و هشت شعبه باقیمانده اختصاص به روستاهای کمتر از 20 خانوار روستایی که واجد شرایط برگزاری انتخابات نمی باشند که مجموعا 38 روستا می باشد اختصاص می یابد.

فرماندار ویژه افزود: در این 280 شعبه 552 صندوق اخذ رأی وجود دارد که 239 صندوق ثابت و 41 سیار در 42 شعبه شهری میناب، هشتبندی، تیرور و سندرک مستقر، که در حوزه شهری 33 صندوق ثابت و 9 صندوق سیار و در 230 شعب روستایی 206 صندوق ثابت و 24 صندوق سیار می باشد.

خداداد زاده اضافه کرد: این آمار پیش بینی شده در شهرستان می باشد که پس از ابلاغ وزیر کشور مبنی بر صدورانتخابات ریاست جمهوری  در هیئت اجرایی تصویب نهایی اعلام می شود.

وی در خصوص آمار و ارقام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره قبل گفت: در دوره سوم انتخابات شورای اسلامی   191 روستا انتخابات برگزار شده که امسال به  214 روستا افزایش که میانگین آن 8 درصد افزایش یافته و در مرحله قبل شوراها مجموعاً 12 روستا به علت عدم حد نصاب انتخابات برگزار نشد.

معاون استاندار اضافه کرد: ثبت نام کنندگان این انتخابات به یک هزار و  556 نفر رسید که یک هزار و  456 نفر مرد و 100 نفر زن نام نویسی کرده اندکه تعداد کل داوطلبین نسبت به قبل 34 درصد افزایش که تعداد خانمها نسبت به دوره قبل که فقط 12 نفر ثبت نام کرده بودند 83 درصد افزایش داشته ایم.

وی با تشریح میانگین سنی افراد داوطلب افزود: 812 نفر از افراد که 52 درصد کل داوطلبان را تشکیل می‌دهند عمده جوان هستند و زیر 30 سال سن دارند.

خدادادزاده ادامه داد: در حوزه روستاها یک هزار و 472 نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند که در نهایت 690 نفر به عنوان اعضای اصلی از سوی مردم انتخاب می‌شوند که در چهار شهر میناب، تیرور، هشتبندی و سندرک 84 نفر با یکدیگر رقابت کرده و 24 نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب می‌شوند.

فرماندار ویژه میناب تصریح کرد: در شهر میناب تعداد اعضای اصلی شورا 9 نفر و در سه شهر دیگر اعضای اصلی پنج نفره است که در مجموع شهر و روستا، 714 نفر به عنوان اعضای اصلی شورا از سوی مردم انتخاب می‌شوند.

فرماندار ویژه میناب اضافه کرد: حضور گسترده و بی‌نظیر داوطلبان در این دوره از انتخابات شوراها با حضور چهره های جوان و خوش فکر که در رشد و بالندگی شهرستان مؤثر است با حضورحماسی و پرشور مردم در 24 خرداد ماه رقم خواهد خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.