تاکید معاون استانداروفرماندارویژه میناب بر برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تاکید معاون استانداروفرماندارویژه میناب بر برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392

تاکید معاون استانداروفرماندارویژه میناب بر برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت
 معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت بر برخورد جدی با قاچاقچیان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، در این جلسه  که روز گذشته  برگزار شدابتدا معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری در سخنانی ازهمه اعضای کمیسیون  خواست در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز وسوخت گزارشی از عملکرد خود ارائه دهند.
عباس خدادادزاده فرماندارویژه میناب نیز در این جلسه بر برخورد جدی با قاچاقچیان تاکید کرد وافزود: یکی از اقدامات مثبتی که در این راستا انجام شده بازدیدهای میدانی وشناسایی قاچاقچیان حرفه ای است که تاکنون نتایج خوبی بدست آمده است اما بایستی این عمل بصورت مستمر ودقیق انجام شود.
وی پاکسازی محل های آلوده را در دستور کار کمیسیون عنوان وافزود بایستی دستور قضایی برای خانه هایی که محل قاچاق سوخت هستند سریعا صادر شود.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت دستگاههای متولی با نصب gpsوسیستم ردیاب بر روی شناورهای تجاری وصیادی در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت اقدام نمایند.
فرماندار ویژه میناب ، ساماندهی ماشین آلات را مهم خواند وتاکید کرد در اسرع وقت نسبت به کد گذاری ماشین آلات و مشخص کردن کا ر آنها اقدام نمایند.
وی در ادامه به بخشداران تاکید کرد ماشین آلات دهیاری های خود را کنترل واز قاچاق سوخت آنها جلوگیری شود.
در پایان مقرر گردید از 15 اردیبهشت ماه، یک تیمی متشکل از نماینده فرمانداری،نماینده نیروی انتظامی ، نماینده شرکت نفت، نماینده راهنمایی ورانندگی  برای ساماندهی جایگاه سوخت زهوکی ،در آنجا مستقر شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.