معاون استاندارو فرماندارویژه میناب گفت :یکی از راههای رسیدن به شعارسال ،توسعه وتقویت رشته های فنی و

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب گفت :یکی از راههای رسیدن به شعارسال ،توسعه وتقویت رشته های فنی و
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب گفت :یکی از راههای رسیدن به شعارسال ،توسعه وتقویت  رشته های فنی و حرفه ای  است
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب یکی از راههای رسیدن به شعار سال را تقویت و توسعه رشته های بومی فنی و حرفه ای عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده صبح امروز در همایش تبیین جایگاه رشته های فنی وحرفه ای در تحولات منطقه ای که در آموزشکده فنی و با حضور دانشجویان برگزار شد گفت: یکی از موضوعات اصلی که بعنوان نقشه راه از طرف مقام معظم رهبری اعلام شده موضوع حماسه اقتصادی است که کارگران و فنی کاران بیشترین نقش را در این حماسه داشته و دارند.
وی در ادامه به بیکار ننشستن دشمنان نظام  اشاره و افزود دشمن بدنبال به انحراف کشیدن خیزش و بیداری اسلامی  از طریق نشان دادن نسخه های بدلی با ظاهر اسلامی و با مرجعیت های نامطمئن است. که امیدواریم با این بیداری صورت گرفته از طرف مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، ملت ما یک حماسه سیاسی را در کشور وبطور کلی در جهان خلق نماید.
خدادادزاده در ادامه یکی از موضوعات اصلی در سیاست های کلی نظام آموزشی کشور را ارتقاء فنی و حرفه ای و کار ودانش با هدف توسعه وارتقاء کشوردانست وخاطر نشان ساخت :که یکی از راههای رسیدن به شعار سال ، اهمیت دادن به فنی و حرفه ای و کار ودانش در تمام مقاطع تحصیلی در کشور است.
فرماندار ویژه میناب در ادامه ، تشکیل نهضت فنی و حرفه ای را از طریق ظهور وبروز تولید با دستهای توانمند دانش آموزان و دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی ضروری خواند وافزود : توسعه رشته های فنی وحرفه ای براساس سیاست های آموزشی باعث اشتغال جوانان وتوسعه ورشد کشور می شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با بومی سازی رشته های فنی و حرفه ای ، راندمان و کارایی رشته ها بالا رفته و توسعه ملی  را به همراه خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.