همایش فرهنگی ورزشی دختران فاطمی درمیناب برگزارشد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

همایش فرهنگی ورزشی دختران فاطمی درمیناب برگزارشد
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392

با حضور معاون استاندار وفرماندارویژه میناب ، دانشور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و مدیران شهرستانی ، همایش فرهنگی ورزشی دختران فاطمی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر و با تلاش امور ورزش  و جوانان  درمیناب برگزارشد
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، فرماندارویژه میناب در این همایش گفت: الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) باید سرلوحه امور زندگی بانوان جامعه اسلامی قرارگیرد.

عباس خدادادزاده در ادامه این همایش به جایگاه زنان در زمان جاهلیت اشاره و افزود : در آن زمان زن فقط در بین مردم و خانواده دو وظیفه داشت یکی خدمت به مرد و دوم به دنیا آوردن فرزند پسر. واگز زنی دختر به دنیا می آورد همسرش مورد بغض و کینه قرار می گرفت وزن هیج منزلت و جایگاهی  در آن زمان نداشت .
وی  در ادامه یاد آور شد که در آن زمان زن هیچ منزلتی نداشت ،و در چنین شرایطی  بود که با ظهور اسلام، پیامبر (س) به زنان شخصیت داد وسبب برتری آنان شد.  وزن را بعنوان برترین مخلوق الهی معرفی کرد وبه زن کرامت بخشید.
وی در ادامه به شخصیت حضرت زهرا (س) اشاره وافزود : رسول اکرم (ص) حضرت زهرا (س) را سیره زنان عالم معرفی کرد و این جایی بس خرسندی برای بانوان جامعه اسلامی ماست  که الگوی شان حضرت زهرا (س) است.

خدادادزاده در ادامه افزود: بانوان نقش مهمی در عرصه های گوناگون دارند و می توانند در پیشبرد جامعه نقش بارز و برجسته ای ایفا کنند
در پایان از بانوان فعال اجتماعی ،نخبگان فرهنگی وعلمی  با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.