تاکید رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان میناب بر همکاری کلیه دستگاههای اجرایی برای گرامیداشت هفته معلم

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تاکید رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان میناب بر همکاری کلیه دستگاههای اجرایی برای گرامیداشت هفته معلم
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392

تاکید رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان میناب بر همکاری کلیه دستگاههای اجرایی برای گرامیداشت هفته معلم وتجلیل از معلمان
رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان میناب بمناسبت گرامیداشت هفته معلم  بر همکاری کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان تاکید کرد واز آنان خواست طی برنامه هایی از معلمان نمونه شهرستان تجلیل کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در این همایش که روز گذشته وبه همت نیروی انتظامی وشهرداری میناب بر گزار شد گفت : برگزاری این مراسم به این معنی است که نیروی انتظامی درراستای کارفرهنگی گام واهتمام وِیژه ای ورزیده است و مسلما بهترین مکان وبرگزاری کارهای فرهنگی مدرسه محسوب می شود. وبهترین افرادی که درجامعه تاثیرگزار و حرفشان را بچه ها و قشر جوان قبول دارندمعلم است .
وی در ادامه به یکی ازموضوعاتی  مهمی  که درجامعه دربحث علوم انسانی مطرح است  اشاره و افزود: مشارکت دانش آموزان درراهنمایی ونهادینه کردن فرهنگ انتظامی دانست.
خدادادزاده بااشاره به اینکه اگرموضوعهای فرهنگی درمدارس تبیین شود مثلا بفهمد که زلزله ولازمه این که بایدخانه دارای  استحکام باشد بنای کارفرهنگی است چقدر از مشکلات جامعه حل می شود.
 فرماندارویژه بابیان اینکه اولین معلم خداونداست گفت:معلمی تنها یک شغل نیست بلکه معلمی یک جایگاهی است که اگرتوانستیم به آن جایگاه برسیم وآن وظایف تعلیم وتربیت ادا کنیم معلم هستیم  و شغل مقدس به این سادگی به دست نمی آید .
وی با اشاره به روزمادرگفت:مادریک معلم است چون خداوند باخلقت مادر،بخشی ازمهربانی هایش  را به مانشان داد.از این رو بایستی  کارمعلمی توام باعشق باشد. همانطور که استاد مطهری معلم بزرگی بو دکه امام ورهبری آثا روتالیفات وی ر امهرتایید زدند.
شایان ذکر است در این مراسم با اجرای برنامه های متنوع وشاد ازمعلمان که به صورت مستمردرطرحهای شناسایی آسیبهای اجتماعی وتلاش درایجاد روابط و تعامل ازطریق نیروی انتظامی درسلامت اجتماعی و روان جامعه همکاری داشتند تقدیر شد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.