معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد: برگزاری آزمون آشنایی با قانون انتخابات شوراها برای عوامل ا

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد: برگزاری آزمون آشنایی با قانون انتخابات شوراها برای عوامل ا
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392

‌معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد: برگزاری آزمون آشنایی با قانون انتخابات شوراها برای عوامل اجرایی در شهرستان میناب
آزمون قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  در شهرستان میناب برای عوامل اجرایی انتخابات درمحل  فرمانداری برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خداداد ‌زاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی فرمانداری گفت:آنچه که در دستورکار اصلی عوامل اجرایی  قرار دارد، ‌برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است که همه باید در راستای حضور حداکثری، ‌‌ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات، قانون‌مداری، ‌امانتداری و رعایت عدالت عمل کنند.
به گفته خدادادزاده، بی‌شک مردم شریف شهرستان میناب و سراسر میهن اسلامی، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور خواهند بود تا موجب خرسندی خداوند، و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و موجبات امیدواری مردم را فراهم آورند.
وی، حضور گسترده مردم در 26 دوره انتخابات در 34 سال عمر انقلاب اسلامی را نشانه آگاهی‌،‌ بصیرت و شعور بالای مردم شریف ایران اسلامی و مدیریت و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: مردم همیشه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، ادامه دادن راه شهدا به صحنه آمده‌اند و به بهترین شکل، ‌دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند و در انتخابات 24 خردادماه نیز مردم حماسه‌ای دیگر خلق و با حضور گسترده کاندیدای اصلح را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب،‌ انتخابات را بهترین فرصت و یک نعمت الهی برشمرد و بیان داشت: انتخابات توسط خود مردم با یک قانون مترقی و جامع در ایران اسلامی برگزار خواهد شد و مجریان نیز با اجرای قانون و امانتداری از آرای مردم باید در برگزاری هرچه باشکوه انتخابات  ‌کشور را یاری رسانند و این حماسه، ‌مصونیت، ‌مقبولیت و مشروعیت و عزت نظام را درپی خواهد داشت.
فرماندارویژه میناب در پایان به اهمیت برگزاری این آزمون ها برای آشنایی از قانون انتخابات اشاره وافزود امیدواریم با تلاش و همت کلیه دست اندرکاران ،انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.