درجلسه تودیع و معارفه روسای گمرکات تیاب و کرگان ،فرماندار ویژه میناب تاکید کرد: فعال نمودن بازارچه ه

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

درجلسه تودیع و معارفه روسای گمرکات تیاب و کرگان ،فرماندار ویژه میناب تاکید کرد: فعال نمودن بازارچه ه
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

درجلسه تودیع و معارفه روسای گمرکات تیاب و کرگان ،فرماندار ویژه میناب تاکید کرد: فعال نمودن بازارچه های مرزی،کلید رونق اقتصادی ،اجتماعی و امنیتی در این مناطق است.
درجلسه تودیع و معارفه روسای گمرکات تیاب و کرگان، فرماندار ویژه میناب تاکید کرد: فعال نمودن بازارچه های مرزی تیاب وکرگان ، کلید رونق اقتصادی ،اجتماعی و امنیتی این مناطق  بود ه و نقش موثری  در معیشت مردم دارد.  
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ،عباس خدادادزاده در آیین توديع و معارفه روساي قديم و جديدگمركات تیاب و کرگان که صبح امروز با حضور مدیر کل گمرک شهیدباهنر در دفتر فرماندار برگزار شد گفت: گمرکات در همه سنوات بویژه در سال های اخیر که از سوی مقام معظم رهبری به عناوینی به  سال های اقتصادی نامگذاری شده ، یکی از دستگاههایی است که می تواند حماسه ساز اقتصادی باشد.
وی یکی از انتظارات شهرستان میناب را رونق بعضی از گمرکات و سواحل بصورت ویژه خواند و بیان داشت  که چهل کیلومتر ساحل میناب با چهاربندر مهم از این سواحل می باشند.
فرماندار ویژه میناب، در ادامه خواستار حمایت ازگمرکات شهرستان  برای راه اندازی هر چه سریعتر بازارچه های مرزی تیاب و کرگان آنهم در سال حماسه اقتصادی  شد و تاکید کرد فعال نمودن این بازارچه ها میتواند نقش موثری در وضعیت اقتصادی، اجتماعی وامنیتی این منطقه داشته باشد.
خدادادزاده در ادامه افزود اعتقاد ما خدمت رسانی خوب براساس قانون است که مطمئنا هدف ایجاد قانون ،ایجاد محیطی بهتر است که این مهم باید برای آبادانی مرزها توسط گمرکات استان بخصوص گمرکات شرق استان مورد توجه قرار گیرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.