باحضورفرماندارويژه ميناب،جلسه ستادمديريت بحران شهرستان، بمنظور تدوين راهكارهاي موثربراي پيشگيري ازبح

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

باحضورفرماندارويژه ميناب،جلسه ستادمديريت بحران شهرستان، بمنظور تدوين راهكارهاي موثربراي پيشگيري ازبح
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

باحضورفرماندارويژه ميناب،جلسه ستادمديريت بحران شهرستان، بمنظور تدوين راهكارهاي موثربراي پيشگيري ازبحران تشكيل شد.
 
باحضورفرماندارويژه ميناب،جلسه ستادمديريت بحران شهرستان، بمنظور تدوين راهكارهاي موثربراي كنترل حوادث و پيشگيري ازبحران  تشكيل شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده روز گذشته در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با هدف آمادگی هرچه بیشتر اعضای ستاد مدیریت بحران برای کنترل حوادث، پیشگیری از بحران ها و تدوین راهکارهای موثر برگزار شد گفت: در مدیریت بحران دو بحث مطرح است یکی امدادرسانی در شرایط بحران ودوم امدادرسانی در شرایط بعد از بحران.
وی در ادامه افزود بایستی به مردم اطلاع رسانی شود که کمک رسانی مطلوب به زلزله زدگان بایستی توسط دستگاههای هلال احمر وکمیته امداد صورت گیرد.
خدادادزاده در ادامه تاکید کرد باتوجه به اینکه شهرستان میناب نیز، پس لرزه هایی داشته بایستی کلیه تمهیدات لازم صورت که اگر خدای ناکرده حادثه ای در میناب رخ داد تمام امکانات واسباب امدادرسانی باید از الان پیش بینی شود.
فرماندارویژه میناب در ادامه خاطر نشان ساخت که برای پیشگیری، آمادگی و مقابله در برابر چنین حوادثی بایستی مانور زلزله خصوصا در بافت های فرسوده انجام شود تا کلیه دستگاهها طرح های پیشنهادی خود را ارائه دهند.
وی در ادامه خطاب به شهرداری میناب تاکید کرد در اسرع وقت نسبت به پیش بینی مکان های اضطراری اقدام نماید.واز آموزش وپرورش خواست مکان هایی را برای پوشش اضطراری دانش آموزان با رنگ های مشخص قرمز(جاهای ممنوع برای پناه گرفتن) و رنگ های آبی (جاهای امن برای پناه گرفتن) در نظر گرقته تا دانش آموزان در موقع حادثه بتوانند در مکانهای امن پناه بگیرند.
وی در ادامه به اداره برق شهرستان تاکید کرد برای امدادرسانی در مواقع بروز حادثه ،ژنراتورها و موارد لازم را تهیه نمایند.
شایان ذکر است مانور زلزله هفته آینده با هماهنگی معاونت برنامه ریزی فرمانداری و جمعیت هلال احمر در بافت های فرسوده شهرمیناب انجام می گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.