تقدير از كاركنان و مديران برتر در جشنواره شهيد رجائي شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تقدير از كاركنان و مديران برتر در جشنواره شهيد رجائي شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : 13 شهريور 1389

 

همزمان با هفته دولت جشنواره شهید رجایی در اين شهرستان  جهت  تجليل از برگزيدگان جشنواره شهيد رجايي در سالن اجتماعات فرمانداری میناب  برگزار گردید.
پس از ارزیابی عملکرد 20دستگاه اجرایی و تعدادی دستگاه عملیاتی ،از 2مدیر و4کارمندنمو نه ،3دستگاه اجرایی و3دستگاه عملیاتی برتر تقدیر بعمل آمد.
.حجت الاسلام معتمدي فر امام جمعه شهرستان با بيان ويژگيهاي مديريت علوي گفت:امروزه نمونه هاي مديريت غربي ديگر جوابگوي مديريت سازمانها نيست و با توجه به اينكه ما يك جامعه مسلمان هستيم نوع مديريت ما هم بايستي بر اساس تعاليم اسلامي باشد.
وي افزود: نمونه يك مدير موفق والگو حضرت علي (ع)است . نهج البلاغه كتاب برتر مديريت ديني مي باشدو مديران در كار خود ميتوانند اين تعاليم را به كار گيرند.
سپس فرماندار و رئیس جشنواره شهید رجائی شهرستان ضمن تبريك روز كارمند و تسليت ايام شهادت مولاي متقيان حضرت علي (ع)گفت: امسال جشنواره شهيد رجايي همچون گذشته در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ و رفتار مطلوب سازماني و کمک به بهبود نظام مديريت اجرايي و همچنين تلاش در تحقق برنامه هاي توسعه و فراهم نمودن بستري مناسب براي ايجاد رقابت سالم، در نهضت خدمت رساني و تکريم مردم برگزار مي شود.
وي به برخي از برنامه ها در جشنواره شهيد رجايي اشاره کرد و افزود: شناسايي، ارزيابي، انتخاب، معرفي و قدردانی از دستگاهها و واحد هاي برتر و همچنين کارمندان نمونه به عنوان تلاشگران عرصه خدمت به نظام و مردم از عمده اقدامات و فعاليت هاي مهم در جشنواره شهيد رجايي است
سپس سالاري معاونت توسعه و مديريت منابع انساني استانداری كه در اين مراسم حضور داشتند ضمن تبريك هفته دولت و روز كارمند گفت :امروز ما در دولت عدالت محور شاهد يك رونق و جهش در جهت تلاش بي منت به مردم هستيم كه با حضور دولت كنوني به صورت يك اصل در آمده است و روحيه خدمت در ميان مديران و كاركنان ما نهادينه شده است اين يك اصل وشعار انقلاب است كه مديران بايد در متن جامعه اسلامي باشند و براي خدمت به مردم از هيچ تلاشي دريغ نكنند

وي در ادامه افزود:دولت امروز در تلاش است تا با ارائه خدمات الکترونیک و ايجاد دولت الكترونيك ،كارهاي مورد نياز مردم در كمترين زمان ممكن انجام شود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.