معاون استاندارو فرماندارویژه میناب از رشد 12 درصدی ایجاداشتغال در سال گذشته نسبت به سهمیه مصوب استان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب از رشد 12 درصدی ایجاداشتغال در سال گذشته نسبت به سهمیه مصوب استان
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب از رشد 12 درصدی ایجاداشتغال در سال گذشته نسبت به سهمیه مصوب استانی خبرداد.
معاون استاندار وفرماندارویژه میناب از رشد 12 درصدی ایجاد اشتغال در سال گذشته(8999 نفر) نسبت به سهمیه مصوب استانی (8000نفر) در شهرستان میناب خبرداد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده روز گذشته در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که با حضور اعضا در سالن اجتماعات برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب وبهره بردن از فیوضات این ماه پربرکت از عملکرد دستگاههای اجرایی در تحقق سهمیه مصوب استانی در بحث ایجاد اشتغال در شهرستان قدردانی وتشکرو اظهار داشت در بررسی های انجام شده بعضی از دستگاهها از شاخص استانی درصد بالایی را کسب کرده اند. 
وی درادامه به دستگاههایی چون کمیته امداد،اداره تعاون ، کارورفاه اموراجتماعی، میراث فرهنگی،فنی و حرفه ای که می توانند بیشترین سهم اشتغال در شهرستان را ایجاد کنند تاکید کرد با ظرفیت ها وپتانسیل هایی که در بخش کشاورزی ، صنایع دستی ، صنعت و ایجاد خودکفایی در شهرستان وجود دارد برنامه ریزی نموده و در جهت توسعه هرچه بيشتر اقتصادي تلاش كنند.
وی در ادامه از تشکیل ستاد معادن شهرستان در آینده ایی نزدیک خبر داد و افزود با راه اندازی این ستاد بایستی در بحث صنعت اشتغالزایی کرده و و در فكر ايجاد اشتغال هرچه بيشتردراين بخش باشيم .
وی در ادامه از رشد 12 درصدی ایجاد اشتغال در سال گذشته(8999 نفر) نسبت به سهمیه مصوب استانی (8000نفر) در شهرستان میناب خبرداد و از ادرات برتر در زمینه ایجاد اشتغال از جمله راه وشهرسازی با ایجاد  اشتغال 2698 نفر در رتبه اول و ادارات جهاد کشاورزی با ایجاد اشتغال 1650نفر، صنعت ، معدن و تجارت با ایجاد اشتغال 963 نفر،کمیته امداد امام (ره) با ایجاد اشتغال 834 نفر و امور آب با ایجاد اشتغال 277 نفر به ترتیب ادارات برتر دوم تا پنجم،  تقدیر و تشکر نمود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.