فرماندارویژه میناب صبح امروز برای بازدید ازمناطق زلزله زده ،عازم بشاگرد شد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارویژه میناب صبح امروز برای بازدید ازمناطق زلزله زده ،عازم بشاگرد شد
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392

فرماندارویژه میناب  صبح امروز برای بازدید ازمناطق زلزله زده ،عازم بشاگرد شد
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب  صبح امروز به اتفاق تعدادی از مدیران شهرستان، برای بازدید ازمناطق زلزله زده ،عازم شهرستان  بشاگرد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده صبح امروز  برای بررسی نحوه کمک رسانی به زلزله زدگان شهرستان بشاگرد که یکی از تخلترین حوادثی بود که در چند روز اخیر به وقوع پیوست، عازم این شهرستان شد.
در این راستا استان هرمزگان و به تبع شهرستانهای این استان خصوصا میناب بعنوان مرکز شرق استان، ضمن مساعدت و امدادرسانی نهایت تلاش خود را انجام داده تا کمک رسانی به هموطنان عزیزمان در شهرستان بشاگرد به نحومطلوب انجام گیرد.
شهرستان میناب تا کنون 3محموله کمک های دستگاههای اجرایی ،اصناف و مردمی را که شامل 664 چادر امدادی، لامپ کم مصرف چراغ و فانوس به تعداد 1150 شعله،ظروف 200 کارتن، کلمن آب 100 عدد، آفتابه 100عدد، پتو2000تخته،آب معدنی 45966 بطری،انواع کنسروجات 17563 قوطی وسایر اقلام مورد نیاز وضروری مردم   که جمعا به ارزش ریالی 620/854/766/3  بوده به منطقه اعزام کرده است.
شهرستان میناب با تدابیر اتخاذ شده از سوی فرماندارویژه این شهرستان ، اکیپ های امدادرسانی  را که بصورت شبانه روزی در منطقه زلزله زده در حال فعالیت هستند  به منطقه اعزام کرد واکنون اکیپ های دامپزشکی جهت سمپاشی و واکسیناسیون وارائه خدمات داروئی به احشام ، دو اکیپ تعمیرات به همراه لوازم واتصالات آب و فاضلاب،اکیپ بهداشت و درمان جهت خدمات بهداشتی ودرمانی، چهر اکیپ فنی برق به همراه لوازم شبکه ، یک اکیپ 5 نفره مددکار اجتماعی و روانشناسی به همراه یک آمبولانس 123، واعزام 10دستگاه لودر،گریدر،جرثقیل، کامیون، خودرو سبک و کمک دار، دو دستگاه تانکر 13هزار لیتری آبرسانی و دواکیپ  کارشناسی و ارزیابی بنیاد مسکن ،در منطقه حضور مستمر و فعال دارند.
شایان ذکر است چهارمین محموله کمک های مردمی شهرستان میناب امروز به منطقه اعزام خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.