معاون استاندار و فرماندارویژه میناب از اعزام 1200نفر به مرقدمطهر حضرت امام (ره) خبر داد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندارویژه میناب از اعزام 1200نفر به مرقدمطهر حضرت امام (ره) خبر داد.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392

معاون استاندار و فرماندارویژه میناب از اعزام 1200نفر به مرقدمطهر حضرت امام (ره) خبر داد.
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب از اعزام 28 اتوبوس با تعداد 1200نفربه مرقد مطهرامام(ره) برای شرکت در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) خبرداد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده در جلسه ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) که با حضور سایراعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد اظهار داشت: حضرت امام (ره) با حضور خود معادله جدیدی در این قرن رقم زد و اسلام را به یک مکتب نوین و انسان ساز بدل کرد و دو قطبی بودن جهان را شکست و نام آزادگی را متعارف با نام ایران اسلامی عنوان نمود.
وی در ادامه یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت و افزود کوچکترین اقدام ما این است که با بزرگداشت این تاریخ ،دین خود را ادا کنیم.
خدادادزاده در ادامه گفت بحق روز  14 و 15 خرداد بعنوان  عزای عمومی برای ملت ما ست که بایستی از این ایام نهایت استفاده راببریم.
فرماندار ویژه میناب در ادامه تاکید کرد: کلیه اعضا آنچه که در توان دارند برای پشتیبانی از این ستاد بکار برند تا اعزام به نحو شاسته و درخور شهرستان صورت گیرد و هیچ کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.
وی در ادامه به کلیه کمیته ها من الجمله کمیته  پشتیبانی، حمل و نقل ،بهداشت و درمان و کمیته تبلیغات تاکید کرد که با تعامل و همکاری زمینه اعزام مطلوب را فراهم آورده و شهر را سیاه پوش نمائید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.