برگزاری ضیافت افطاری از سوي اداره بهزیستی شهرستان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برگزاری ضیافت افطاری از سوي اداره بهزیستی شهرستان
نویسنده : admin تاریخ : 13 شهريور 1389

 

 قانعي فرد فرماندار ميناب در شب 19 رمضان در ضيافت افطاري كه از سوي اداره بهزيستي تدارك ديده شده بود در جمع مددجويان اين اداره  حضور يافتند
قانعي فرد با حضور درجمع مددجويان بهزيستي و صرف افطاري در سخنان كوتاهي گفت :مددجويان بهزيستي از آسيب پذيرترين اقشار جامعه هستند كه نيازمند دريافت خدمات مختلف هستند و اكنون بحمدالله شاهد هستیم با ارائه خدمات مناسب در حوزه هاي مختلف توانبخشي و اجتماعي تا حدودي از بار مشكلات اين عزيزان کاسته شده است
وی در ادامه اظهار داشت: وظيفه ماست كه با ارائه خدمات مناسب يار و مددكار آنان باشيم . از مسولين بهزيستي كه اين مراسم را تدارك داده بودند تشكر كرد و توصيه نمودند كه در حل  مشكلات مددجويان تمام تلاش خود را بكار ببندند.
مشاركت مردمي در حل مشكلات مددجويان و آسيب ديدگان اجتماعي موثر است.
وی طي سخناني با بيان اينكه سياست دولت توجه به محرومان است ، اظهار داشت: مددجويان بهزيستي به عنوان بخشي از اين جامعه محروم مورد توجه خاص دولت هستند و برای تحقق بخشیدن شعار همت مضاعف ، کار مضاعف ، مشکلات مددجویان را ریشه ای حل کنید.سازمان بهزیستی هم به عنوان سازمان حامی محرومان با قشری از مردم جامعه سرو کار دارد که محروم هستند و به حمایت در جهت توانمند شدن نیاز دارند.
قانعی فرد ادامه داد: مسوولان و پرسنل سازمان بهزیستی باید دلسوزانه به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنند.
وی گفت: نکته ای که باید در فعالیت ها و اقدامات بهزیستی مد نظر قرار داده شود ،  توانمند سازی  است و حمایت ها  باید به گونه ای اعمال شود که دائمی باشد  . کارهایی که برای جامعه هدف سازمان صورت می گیرد اگر مقطعی باشد راه به جایی نخواهد برد.
لازم بذکر است بهزیست شهرستان دارای    2700خانوار مددجوی تحت پوشش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.