معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در بازدید از دفتر روزنامه دریا گفت: رسانه ها بایستی منصفانه خدم

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در بازدید از دفتر روزنامه دریا گفت: رسانه ها بایستی منصفانه خدم
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 1 خرداد 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در بازدید از دفتر روزنامه دریا گفت: رسانه ها بایستی منصفانه خدمات نظام را به مردم یادآوری کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در بازدید از دفتر روزنامه دریا در بندرعباس گفت: رسانه ها پل ارتباطى بين مردم و مسئولان هستند و بايد با انعكاس واقعيت‌ها دولت را در حل مشكلات يارى نموده و منصفانه خدمات نظام را به مردم یادآوری کنند.3
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در این بازدید به انتخابات پیش رو اشاره وگفت:
 
 
انتخابات اين دوره رياست جمهوري در جمهوري اسلامي ايران، ديگر يک انتخابات معمولي براي جهان نيست. وامروز اين انتخابات جنبه بين المللي پيدا کرده و همه رسانه هاي ابرقدرتهاي به اين مساله مي پردازند.
به گفته وي، براين اساس تمام اتاق هاي فکر دشمن، هر لحظه در حال رصد اين جريان است و ما بايد براي رسيدن به هدف کشور که پيشرفت و تعالي مادي و معنوي است، بر اساس 2 محور اصلي و اساسي حرکت نمائيم.
وي تصريح کرد: ادامه حرکت توفنده انقلاب و پايبندي به مباني اصلي نظام براي رسيدن به اين اهداف در راستاي دو محور مهم مي باشد.
وي ادامه داد: محور اول اين موضوع، "حضور گسترده مردم در انتخابات" است که بايد مردم با نشاط و شادابي بالائي به صورت وسيع و پرشور در اين عرصه حضور داشته باشند.
فرماندار ویژه میناب بیان داشت: مشارکت بالا و بانشاط مردم بدون شک بالاتر از صدها مانور ميلياردي است که بيشتر کشورهاي غربي هزينه مي کنند و امروز مردم ما به خوبي اين مساله را مي دانند و خود با مشارکت بالا در انتخابات حضور مي يابند، اما ما بايد زمينه حضوري بانشاط و شاداب را فراهم نمائيم.
خدادادزاده گفت: اين حضور بدون شک براي کشور مصونيت ايجاد مي کند و عزت و اقتدار نظام را بالا مي برد.
 خدادادزاده اضافه کرد: مردم ولايت مدار ايران اسلامي در  انتخابات آتي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا  با حضور حماسي و گسترده خود در پاي صندوق‌هاي راي ، حماسه ديگري بر حماسه‌هاي خود خواهند افزود و موجب اقتدار و افتخار بيش از پيش کشور در عرصه جهاني خواهند شد.
وی در ادامه به نقش رسانه ها در تشویق و تنویر افکارعمومی اشاره و افزود: رسانه ها منصفانه خدمات دولت و نظام را به مردم بشناسانند و زمینه برگزاری انتخاباتی آگاهانه و متعهدانه را فراهم آورند.
خدادادزاده تصریح کرد: انتظار ما از رسانه ها، رعایت خط قرمزها در این ایام می باشد که حفظ آرامش اجتماعی در فضایی منطقی و به دور از تبعیض از دستاوردهای آن است.
وی در ادامه اظهار نمود: پرهیز از پرداختن به مباحث غیر ضروری, نقد و بیان واقعیات بر اساس امنیت و مصالح و منافع ملی و اجتناب از سیاه نمایی از جمله رسالت های مطبوعات در این برهه است.
وی تصریح کرد: فراهم سازی زمینه برگزاری انتخاباتی آگاهانه و غیر متعهدانه و پاسخگویی به نیاز مخاطبین در آستانه ی انتخابات از وظایف مطبوعات می باشد که با بهره گیری از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری قابل تحقق است.
وی در بخشی از سخنان خود از آمادگي کامل اين شهرستان براي برگزاري انتخابات خبر داد و گفت: تمام موارد لازم براي برگزاري يک انتخابات پرشور و باشکوه در اين شهرستان آماده و مهيا شده است.
وي از استقرار 170 شعبه اخذ راي برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها  در اين شهرستان خبر داد
.
 
 
 
 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.