رئیس اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستان میناب معرفی شد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

رئیس اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستان میناب معرفی شد.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 7 خرداد 1392

رئیس اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستان میناب معرفی شد.
رئیس اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستان میناب با حضور فرماندار ویژه میناب و راستی مشاور وزیر و مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده  روز گذشته در حاشیه این مراسم به پتانسیلهای موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت شهرستان میناب در بخشهای کشاورزی و شیلات نسبت به شهرستان های دیگر استان از امتیازات ویژه ای برخوردار میباشد که شهرستان آمادگی لازم برای برای توسعه و ایجاد اشتغال در تمام زمینه ها را دارد .
وی در ادامه تاکید کرد: به طور قطع با همدلی و همکاری صمیمانه در بین این دو مجموعه اداری روز به روز به اهداف مشخص شده نزدیک خواهیم شد . چرا که اولویت کاری دولت اشتغال است و مهمترین دغدغه استان و شهرستان نیز همین مسئله است و این مهم تنها با جدیت و اهتمام مسئولان قابل دسترسی است.
خدادادزاده درادامه از زحمات صمصام امیری مدیر سابق تشکرو قدردانی  نمود و شکاری را به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی کرد و افزود امیدوارم  حضور ایشان ، مایه خیر و برکت برای شهرستان باشد.
وی در ادامه به رشد 12 درصدی اشتغال محقق شده در شهرستان نسبت به میانگین استانی اشاره و افزود بحمدالله و به همت مدیران دستگاههای اجرایی شاهد ایجاد 8000فرصت شغلی در شهرستان میناب بودیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.