مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری هرمزگان گفت :کلیه دستگاهها ضمن همکاری باستادانتخابات، از به کارگیری

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری هرمزگان گفت :کلیه دستگاهها ضمن همکاری باستادانتخابات، از به کارگیری
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 11 خرداد 1392

مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری هرمزگان گفت :کلیه دستگاهها ضمن همکاری باستادانتخابات، از به کارگیری ابزار و امکانات دولتی در تبلیغات له یا علیه کاندیداها خودداری کنند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان در جلسه شورای اداری میناب گفت :کلیه دستگاهها ضمن همکاری باستادانتخابات، از به کارگیری ابزار و امکانات دولتی  و نیروهای تحت امر در تبلیغات له یا علیه کاندیداها خودداری کنند.
به گزارشروابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، خلیل منتقمی‌فر روز گذشته در آئین معرفی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار میناب انتخابات ریاست جمهوری را چرخش سیاسی مسئولیت از فردی به فردی دیگر دانست و افزود: این چرخش در نظام اسلامی به وسیله آرا مرم صورت می‌گیرد.
وی به نقش وزارت کشور در برپایی انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: وزرات کشور به عنوان مجری اصلی انتخابات وظیفه بزرگ و خطیری را بر‌عهده دارد.
منتقمی‌فر با ذکر این مطلب که در هرمزگان تمام امکانات و زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط فرمانداران، بخشداران و اعضا هئیت نظارت فراهم شده افزود: تمهیدات لازم در نقاط مختلف استان اندیشیده و زمینه برگزاری انتخابات به نحو شایسته‌ای فراهم است.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان در ادامه با بیان اینکه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کشور هر سال به طور میانگین یک انتخابات برگزار شده، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی مسئولان طراز اول، رئیس جمهور و نمایندگان مجلس همه به وسیله مردم انتخاب می‌شوند.
وی افزود: در سطح کشور نیز با وجود همه توطئه‌ها و فشارهای بین‌المللی، تمهیدات لازم برای انتخاب فرد اصلح در 24 خرداد از سوی مردم اندیشیده شده است.
این مسئول، برگزاری دو انتخابات همزمان برای نخستین بار در کشور را دارای حساسیت بیشتر دانست و افزود: می‌توان گفت حتی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به لحاظ برخی مسائل موجود در مناطق از حساسیت بیشتری برخوردار است.
وی تعداد کل داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان را 8 هزار و 637 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 7 هزار و 736 نفر روستایی و 901 نفر دیگر مربوط به شهرهاست.
منتقمی‌فر اضافه کرد: از مجموع کل داوطلبان شرکت کننده 8 هزار و 180 نفر مرد و 457 نفر نیز از بانوان هستند.
وی با بیان این که میزان مشارکت داوطلبان نسبت به دوره سوم انتخابات شوراهای اسلامی با رشد 38 درصدی مواجه است، در خصوص سن داوطلبان اظهار داشت: جوان‌ترین داوطلب دارای 25 سال سن و مسن‌ترین فرد کاندیدای شوراهای اسلامی نیز 85 سال سن دارد.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان در ادامه افزود: انتخابات شوراهای اسلامی در 38 شهر و یک هزار و 276 روستای هرمزگان برگزار می‌شود.
منتقمی‌فر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ماده‌های قانونی پیرامون انتخابات و برگزاری آن از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا ضمن همکاری با ستاد برگزاری انتخابات از به کارگیری ابزار و امکانات دولتی و نیروهای تحت امر در تبلیغات له یا علیه کاندیداها خودداری کنند.
در این آئین که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه میناب برگزار شد طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان، محمد اکرامی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه میناب معرفی شد.
اکرامی دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی است و پیش از این معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد حضرت امام (ره) بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.