معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد:کلنگ زنی دبستان 6کلاسه روستای چهکارباحضورموسسه خیرین راه صا

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد:کلنگ زنی دبستان 6کلاسه روستای چهکارباحضورموسسه خیرین راه صا
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392

معاون استانداروفرماندارویژه میناب خبرداد:کلنگ زنی دبستان 6کلاسه روستای چهکارباحضورموسسه خیرین راه صالحه تهران
معاون استانداروفرماندارویژه میناب ازکلنگ زنی دبستان 6کلاسه روستای چهکار از توابع بخش بندزرک باحضور موسسه خیرین راه صالحه تهران خبرداد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در مراسم کلنگ زنی دبستان 6 کلاسه روستای چهکار که با حضور معاون مالی اداره کل نوسازی استان،مسئول مشارکت ها و موسسه خیرین راه صالحه تهران برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب گفت: استفاده از فیوضات این ماه عزیز مارابه ماه شعبان آماده می کند و با توشه شعبان است که  به سوی رمضان می رویم.
وی در ادامه رحلت جانگداز امام راحل (ره) را تسلیت گفت و افزود : امام ما در برابر مردم متواضع،در برابر مشکلات قوی و در برابراستکبار از مقتدرترین مردم بودند.
فرماندارویژه میناب درادامه به انتخابات پیش رو اشاره و افزود: هدف از حضور مردم در انتخابات و آمدن پای صندوق های رای این است که همه ما برای تعیین سرنوشت خود موثر هستیم و هرچه مشارکت مردمی بیشتر باشد فرد منتخب با پشتوانه مردمی بیشتری میتواند اهداف نظام راپیگیری و در ارتقای آن بکوشد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور مسئولان کشوری و استانی در این مراسم اظهار داشت : درشهرستان میناب قریب به 100باب مدارس فرسوده وجود دارد که اولویت بندی آنها صورت گرفته است.
وی در پایان یادآور شد : بدلیل کمبود فضای آموزشی در شهرستان، 100 مدرسه به صورت دو شیفته اداره می شود. که لازم است در این راستا اقداماتی صورت گیرد.
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.