یکی از دانشجویان آموزشکده فنی میناب در تریبون آزاد گفت : کشورم در مقابل آمریکاخیلی حرف ها برای گفتن

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

یکی از دانشجویان آموزشکده فنی میناب در تریبون آزاد گفت : کشورم در مقابل آمریکاخیلی حرف ها برای گفتن
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1392

یکی از دانشجویان آموزشکده فنی میناب در تریبون آزاد گفت : کشورم در مقابل آمریکاخیلی حرف ها برای گفتن دارد.
یکی از دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای حضرت آیت الله خامنه ای در تریبون آزاد انتخاباتی گفت: کشورم در مقابل آمریکاخیلی حرف ها برای گفتن دارد .
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان میناب،تریبون آزاد انتخاباتی  با موضوع چرا در انتخابات شرکت می کنید؟چرا رای می دهید؟ویژگی های یک رئیس جمهور مطلوب چیست؟ در محل درب ورودی خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای میناب برگزارشد،
 دراین زمینه دانشجویان نکته نظرات خود را به شرح ذیل اعلام نمودند.
بیان نظرات در خصوص اینکه چرا می خواهم رای بدهم؟
- من یک ایرانی ام و رای می دهم چون حق انتخاب دارم و باید سرنوشت کشورم را خودم رقم بزنم. من رای می دهم تا یک بیگانه به خودش اجازه ندهد بگوید ایرانی رئیس جمهورش را خودش انتخاب نمی کند و از قبل انتخاب شده است. من یک ایرانی ام و می توانم تصمیم بگیرم و انتخاب کنم.
- من نه صد در صد مخالفم با اینکه رای بدهم و نه صد در صد موافق. به هر حال باید رای بدهیم چون سرنوشتمان را باید خودمان تعیین کنیم. اما چه سرنوشتی؟ هر رئیس جمهور می آید 8 سال رئیس دولت می شود و اوضاع هر 8 سال نسبت به 8 سال قبل بدتر می شود . ما سرنوشتمان را خودمان انتخاب می کنیم ولی در سرنوشتمان به سمت خوبی و به سمت مثبت هیچ حرکتی انجام نمی شود. من الان این ابهام برایم باقی مانده که باید رای بدهیم یا ندهیم.
بیان نظرات در خصوص اینکه رئیس جمهور چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟
-رئیس جمهور باید به فکر معیشت مردم باشد و مشکلات اقتصادی کشور را حل کند به فکر بیکاری جوانان باشد و از همه ظرفیتهای کشور استفاده کند.
-رئیس جمهور باید آزادی خواه باشد.
- یکی از دانشجویان(در جواب نظر بالا) گفت:آزادی که مد نظر ماست با آزادی که غرب می خواهد به ما تحمیل کند فرق می کند به این نکته هم توجه کنید.آزادی که مد نظر اسلام است با آزادی غرب کاملاً متفاوت است.آزادی به هر قیمتی خوب نیست آمریکا می گوید بیا از هسته ای بگذر تا من رفاهت را تامین کنم به نظر شما این خوب است؟اگر خوب است من می گویم به کسی رای بدهید که راه احمدی نژاد را ادامه ندهد. الان بحمدا... ایران در مقابل آمریکا حرفهایی برای گفتن دارد آمریکا هم از همین می ترسد(تشویق حاضرین) الان یک کم گرانی شده نباید همه این کارها را نادیده گرفت ارزانی به چه قیمت؟
- دانشجوی دیگر (در جواب بالا)  گفت:چرا وقتی که میگن آزادی همه فکرها منفیه؟ توی کشور ما حتی آزادی بیان هم نیست.
- (درجواب این دانشجو ): همین الان که شما پشت این تریبون ایستاده اید و دارید حرف دلتان را می زنید به نظرتان این چیست؟(با تشویق دانشجویان)
- همین آقا یاوری که الان آمد گفت یک کم گرانی شده این یک کم گرانی مثلاً چقدر؟(جواب:کمتر از بمبهایی که روی سر مردم بارید)این کارگرهای بیچاره اگر 4 روز کار نکنند زن و بچه هاشون از گرسنگی می میرند(جواب: همین جاست که خداوند می گوید من صابرین را دوست دارم یه کم صبر داشته باشید این مقطعیه) الان با این گرانی دانشجوها مشکل دارند نمی توانند راحت کرایه بدهند. چرا جوانها بیکار باشند؟دانشجو 6 سال درس می خواند 2 سال خدمت می رود وقتی برمی گردد بیکار است چرا باید اینجور باشد؟واقعاً باید به فکر این جوانها باشند.چرا مردم شهر ما باید این همه دوری از کرمانشاه و سرپل ذهاب را تحمل کنند و بیایند بندرعباس کار کنند؟واقعاً چرا؟این سئوال من از رئیس جمهور است.
- رئیس جمهور باید مردمی باشد و به قولهایی که می دهد عمل کند رئیس جمهور باید بتواند تمام کشورها را به خود جذب کند تا بتواند کشور را بالا ببرد باید بتواند با مدیریت صحیحش باعث پیشرفت جامعه بشود باید به فکر جوانها باشد مهمتر از همه، ما دانشجو هستیم و از اینجا که فارغ التحصیل شدیم همه می خواهیم سر کار برویم. رئیس جمهور من باید به فکر اشتغال جوانان باشد.
-آقایی که می خواهی رئیس جمهور بشوی از هر حزب و جناحی، من نه اصلاح طلب می شناسم نه اصول گرا. نه تندرو می شناسم نه مستقل.نه چپ می شناسم نه راست. من فقط می دانم شرایط امروز ایران شرایط خوبی نیست. می دانم که سختیها زیاد هستند مردم ما هم خدا را شکر خیلی صبور هستند. تو که می خواهی رئیس جمهور بشوی به قولهایی که می دهی عمل کن و تمام تلاشت را بکن تا این شرایط خوب شود. شخصیتهایی هستند که واقعاً توی این شرایط می توانند اوضاع را سامان بدهند. از شخصیتی صحبت می کنم که انقلاب خیلی مدیون او می باشد در زمان جنگ و در زمان شاه خیلی کارها برای این انقلاب کرد اما رد صلاحیت شد از پیری صحبت می کنم که امام از وی به عنوان شناسنامه ملت یاد کرد. حالا که ایشان رد صلاحیت شده تو که می خواهی رئیس جمهور شوی باید از تجربیات، از فکر این شخص استفاده کنی. تو الان باید فکرت این باشد که این شرایط عوض شود. واقعاً باید خدمتگزار مردم باشی خودت را بالاتر نبینی با قشر مرفه جامعه نباشی و به درد مردم فقیر هم برسی ما نباید در کشور کسانی را داشته باشیم که فراتر از قانون قدرت داشته باشند.
- رئیس جمهور باید به شهرهایی که منابع نفت و گاز دارند اهمیت بدهد. استخدامی ها باید بیشتر بشوند. دانشجویانی که فارغ التحصیل     می شوند جذب بازار کار بشوند. رئیس جمهور در نهایت باید به فکر آسایش مردم باشد.
- من اصلاً رای نمی دهم بعد هم اگر می خواستم رای بدهم به آقای رحیم مشایی رای می دادم چون آقای احمدی نژاد بلندش کرد خیلی هم آقای احمدی نژاد را دوست دارم بعدش هم آقای رفسنجانی بود که خیلی برای این کشور زحمت کشید.
- از کجا شروع کنیم  از حرفهایی که زدند در مورد احمدی نژاد که سال 87 آمد کردستان و گفت لوله کشی گاز مدارس را انجام می دهیم حالا که داریم می بینیم مدارس کشور ما، استان ما، بچه ها به خوبی دارند در آتش سوزی می سوزند. از کجا شروع کنیم دانش آموزی که در مدرسه پیرانشهر سوخته هیچ کس هم به قولهایی که داده عمل نکرده. ایران سرشار از منابع گاز است آقای رئیس جمهور حرفهایی که آمدی زدی کدام مدارس حالا گاز دارد؟اصلاً آموزش و پرورش هم حالا هیچ حرفی نمی زند. حالا هم یکی دیگر می آید و شهر به شهر می گردد و می گوید من فلان کار را می کنم که متاسفانه بعد از کسب مقامش می گوید من اصلاً مردم را نمی شناسم اصلاً من مال ایران نیستم. خوب چه جوری رای بدهیم؟(توضیح: خواهر این دانشجو در حادثه آتش سوزی که اشاره نموده دچار سوختگی شدید شده اند)
- من از مردم عزیزم خواهش می کنم که بحث قومی و قبیله ای نداشته باشید می خواهید آینده خودتان را رقم بزنید.آینده خودتان را تعیین کنید.
-آقای احمدی نژاد که اول گفتی اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود فکر بعدش را هم کردی حالا بیا و درستش کن.
- آقا احسان(در جواب) این حرف آقا امام خمینی بود که گفتند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.(تشویق دانشجویان)
-دوستانی که آمدند نظرات متفاوتی داشتند این نشان می دهد که نظرات کل کشور هم خیلی متفاوت است آقای احمدی نژاد کارهای خوبی هم کرده اند این جور نیست که نظر بد به کشوری داشته باشند اسرائیل واقعاً باید نابود شود چون خیلی ها را دارد نابود می کند. اسلام را دارد نابود می کند آقای احمدی نژاد توی سازمان ملل وقتی پشت تریبون رفت اول از همه این را نگفت. اول از همه دست راستش قرآن بود توی دست چپش هم کتاب مسیحیها بود نشان می دهد که پایبند به ادیان الهی هست پیام دوستی را اول برد بعد از آن بود که اسرائیل نساخت. اتفاقاً کشوری که می خواهد اسلام را نابود کند انسانیت را نابود کند باید نابود شود ولی باید روابط با اکثر کشورها خوب باشد. رهبری تا الان زحمات زیادی کشیده اند تجربیات زیاد و ارزشمندی ایشان دارند.رئیس جمهور باید استفاده کند این یک حقیقت است که همه باید قبول داشته باشند.
بیان نظرات در خصوص اینکه به چه کسی می خواهید رای بدهید و چرا؟
-آقای قالیباف روابط اجتماعی خوبی دارند. می توانند کشورها را دعوت کنند و با آنها رابطه برقرار کنند به نظرم آقای قالیباف خوب هستند.
-آقای رضایی در تمام سالهای جنگ رئیس سپاه بوده است ایشان حق زیادی به مملکت ما دارند فرماندهی کل سپاه را داشتند در تمام سالهای جنگ و خیلی سپاه موثر بود در پیروزی ایران. آقای رضایی قبل از انتخابات حرف قشنگی زدند گفتند ما تا الان هزینه زیادی کرده ایم هزینه انقلاب، هزینه جنگ،هزینه شهدا. اینها هزینه های زیادی است به گذشته نمی توانیم برگردیم ماندن در زمان حال هم سودی برایمان ندارد ما باید آینده را بسازیم اگر آینده را بسازیم می توانیم موفق شویم.
-آن زمان آقای قالیباف با مبلغ 16 میلیون تومان الگانس وارد کردند و در اختیار نیروی انتظامی قرار دادند حول و حوش شاید 7، 8 سال پیش. این یکی از کارهای خوب ایشان بود.(تشویق حاضرین)
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.