فرماندار ویژه میناب در جمع نیروهای انتظامی تاکید کرد: دربحث امنیت انتخابات، مراقب راههای مواصلاتی و

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ویژه میناب در جمع نیروهای انتظامی تاکید کرد: دربحث امنیت انتخابات، مراقب راههای مواصلاتی و
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1392

فرماندار ویژه میناب در جمع نیروهای انتظامی تاکید کرد: دربحث امنیت انتخابات، مراقب راههای مواصلاتی و مرزهای دریایی و خشکی باشید.
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب در جمع  فرمانده نیروی انتظامی ، پاسگاهها و کلانتری ها تاکید کرد: دربحث امنیت انتخابات، مراقب راههای مواصلاتی و مرزهای دریایی و خشکی باشید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در جلسه توجیهی سیاسی - امنیتی که با حضور فرماندهان انتظامی در محل سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی برگزارشد ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد پرخیروبرکت ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع) ،رحلت ملکوتی بنیانگذارجمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت  .
وی در ادامه به زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) و مبارزات ایشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره و ایشان را یکی از چهره های دوست داشتنی وماندگار در ذهن مردم ایران خواند.
فرماندارویژه میناب در ادامه به برگزاری انتخابات در نظام سیاسی ایران اشاره و افزود : همیشه  با حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خود با سلایق سیاسی مختلف ،توطئه های دشمنان نظام و انقلاب خنثی شده است.
وی در ادامه از آمادگی کامل شهرستان در برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور گسترده مردم در انتخابات خبر داد و به فرماندهان انتظامی تاکید کرد: برای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی بدون هر گونه تنش و پیشگیری از ایجاد نارضایتی های اجتماعی تلاش مضاعفی داشته باشند.
خدادادزاده در ادامه تاکید کرد در راستای برگزاری انتخاباتی سالم کلیه راههای مواصلاتی ،مرزهای دریایی و خشکی بخوبی کنترل و مراقبت شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.