فرماندارویژه میناب درجلسه ستاد انتخابات شهرستان گفت : شهرستان میناب آمادگی لازم برای برگزاری انتخابا

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارویژه میناب درجلسه ستاد انتخابات شهرستان گفت : شهرستان میناب آمادگی لازم برای برگزاری انتخابا
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1392

 فرماندارویژه میناب درجلسه ستاد انتخابات شهرستان گفت : شهرستان میناب آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی را دارد.
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب در درجلسه ستاد انتخابات شهرستان گفت : شهرستان میناب آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی را دارد.
جلسهستاد انتخابات شهرستان میناب به ریاست فرماندار ویژه میناب  و با حضور روسای کمیته ها در محل فرمانداری با هدف ارائه گزارش و جمع بندی آخرین اقدامات صورت گرفته برگزار شد .
 
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،عباس خدادادزاده در این این جلسه گفت: کار انتخابات کار بسیار حساس و پیچید ه ایست که لازمه همکاری تمامی کمیته هارا در هرچه بانظم وقانونی تر شدن انجام امور اجرایی انتخابات می طلبد .
وی در ادامه یاد آور شد بحمدالله کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در انتخابات اندیشیده شده است و شهرستان میناب آمادگی لازم دارد.
فرماندارویژه میناب در ادامه، هماهنگی ، تعامل ، برنامه ریزی و استفاده از همه امکانات و ظرفیت های موجود در راستای مدیریت صحیح فرآیند انتخابات را امری لازم و ضروری بر شمرد .
لازم بذکراست یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۴ خرداد سال ۹۲ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.