هشتمین جلسه آموزشی – توجیهی کاربران رایانه در فرمانداری میناب برگزار شد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

هشتمین جلسه آموزشی – توجیهی کاربران رایانه در فرمانداری میناب برگزار شد.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392

هشتمین جلسه آموزشی توجیهی کاربران رایانه در فرمانداری میناب برگزار شد.
هشتمین جلسه آموزشی توجیهی کاربران رایانه جهت نصب نرم افزار ویژه انتخابات و نحوه استفاده از آن درمحل  فرمانداری میناب برگزار شد.
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان میناب، هشتمین  جلسه آموزشی توجیهی کاربران رایانه ویژه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی با حضور مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات ، اعضای کمیته فناوری اطلاعات ا، سرگروه ها و کاربران شعب اخذ رای در محل فرمانداری برگزار شد.
مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان میناب،در هشتمین جلسه آموزشی توجیهی کاربران رایانه ای بر اهمیت ، شور و حساسیت  امر انتخابات تاکید و گفت: همه ما بایستی با رعایت اصول تقوا و امانتداری در انجام وظایف محوله کوشا بوده و سعی کنیم انتخابات پیشرو را با جدیت و هماهنگی بهتر برگزار نماییم.
رضا شهیدیان گفت :‌ یکی از مهمترین و کلیدی ترین وظایف اعضای شعب متوجه کاربران رایانه ای است .
وی خاطر نشان کرد: هیچ یک از اعضا نباید بر نقش آفرینی کار خود در برگزاری انتخابات بی توجه باشد زیرا عملکرد ضعیف عضوی متوجه همه خواهد شد.
وی به ایجاد بستر مناسب برگزاری انتخاباتی شفاف و با شکوه در 24 خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: عمل به امر قانون اساسی در انتخابات امری ضروری است.
در ادامه جلسه، مسئول کمیته فناوری و اطلاعات انتخابات ، دستورالعمل ها و موارد لازم در خصوص مراحل نصب نرم افزار ویژه انتخابات و نحوه استفاده را برای کاربران رایانه مطرح کرد و توضیحات لازم را ارائه نمود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.