جلسه آموزش توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جلسه آموزش توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392

جلسه آموزش  توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد .
جلسه آموزشی،توجیهی اعضای شعب اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات ،نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای در سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزار شد.
رضا شهیدیان در این مراسم گفت: همه باید در انتخابات تسلیم قانون باشند وهرچه قانون گفته است به آن عمل کنند و اگر شبهه ای هم ایجاد شد از مسیر قانونی به آن شبهه رسیدگی شود.
وی  با تشریح اهم وظایف اعضای شعب اخذ رای در شعب گفت: اهتمام به قوانین و مقررات انتخاباتی در اولویت کار اعضای شعب در شعب اخذ رای است.
شهیدیان در ادامه این مراسم گفت: اعضای شعب اخذ رای همکاری لازم را با نماینده فرماندار یا بخشدار در حسن اجرای انتخابات داسته باشند.
وی بیان داشت: مراقبت بر حسن جریان انتخابات در شعبه مربوطه، انعکاس سریع هرگونه تخلف به نماینده فرماندار و بخشدار و ارسال گزارش به ستاد بازرسی انتخابات ما فوق، مراقبت در حفظ بی طرفی کامل نماینده فرماندار یا بخشدار و سایر ناظرین، مراقبت بر عدم رأی مکرر از یک رأی دهنده، مراقبت در تطبیق رأی دهنده با اصل شناسنامه و کنترل شماره سریال و سری شناسنامه و مطابقت با تمام صفحات، مراقبت بر اینکه شناسنامه اصل بوده و عکس یا فتوکپی رنگی نباشد از اعم فعالیت های اعضای شعب اخذ رای می باشد.
شایان ذکر است همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در روز انتخابات برای رای دهندگان ضروری و اعضای شعب دقت لازم را در این مورد داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.