جلسه آموزش توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد .

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جلسه آموزش توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد .
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392

جلسه آموزش  توجیهی اعضای شعب اخذ رای در شهرستان میناب برگزارشد .
جلسه آموزشی،توجیهی اعضای شعب اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات ،نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای در سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزار شد.
رضا شهیدیان در این مراسم گفت: همه باید در انتخابات تسلیم قانون باشند وهرچه قانون گفته است به آن عمل کنند و اگر شبهه ای هم ایجاد شد از مسیر قانونی به آن شبهه رسیدگی شود.
وی  با تشریح اهم وظایف اعضای شعب اخذ رای در شعب گفت: اهتمام به قوانین و مقررات انتخاباتی در اولویت کار اعضای شعب در شعب اخذ رای است.
شهیدیان در ادامه این مراسم گفت: اعضای شعب اخذ رای همکاری لازم را با نماینده فرماندار یا بخشدار در حسن اجرای انتخابات داسته باشند.
وی بیان داشت: مراقبت بر حسن جریان انتخابات در شعبه مربوطه، انعکاس سریع هرگونه تخلف به نماینده فرماندار و بخشدار و ارسال گزارش به ستاد بازرسی انتخابات ما فوق، مراقبت در حفظ بی طرفی کامل نماینده فرماندار یا بخشدار و سایر ناظرین، مراقبت بر عدم رأی مکرر از یک رأی دهنده، مراقبت در تطبیق رأی دهنده با اصل شناسنامه و کنترل شماره سریال و سری شناسنامه و مطابقت با تمام صفحات، مراقبت بر اینکه شناسنامه اصل بوده و عکس یا فتوکپی رنگی نباشد از اعم فعالیت های اعضای شعب اخذ رای می باشد.
شایان ذکر است همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در روز انتخابات برای رای دهندگان ضروری و اعضای شعب دقت لازم را در این مورد داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.