افتتاح سد سنگي ملاتي در روستاي گوربند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

افتتاح سد سنگي ملاتي در روستاي گوربند
نویسنده : admin تاریخ : 13 شهريور 1389

 

در ششمين روز از هفته دولت با حضور آقاي پرورش مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان ، قانعی
فرد فرماندار شهرستان ميناب و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي و اهالي روستاي گوربند در بخش مركزي ميناب، پروژه سد سنگي ملاتي در این روستا مورد  بهره برداري قرار گرفت.
در مراسم بهره برداري از اين پروژه  آقای سیدی رئیس  اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان  در گزارشی كوتاه از پروژه مذكور گفت: سد سنگي ملاتي پشته گوربند با ارتفاع 5/10 متر با حجم آبگيري 260هزار متر مكعب و با اعتباري بالغ بر 2/1 ميليارد ريال با هدف كنترل سيلاب و تزريق آب به سفره هاي زير زميني آب و كاهش اثرات خشكسالي در منطقه در سال 88اجرا و اكنون شاهد بهره برداري از آن هستيم.
مدير كل منابع طبيعي استان در خصوص اجراي طرحهاي آبخيز داري در شهرستان ميناب گفت: با توجه به خشكسالي هاي چند سال اخير نياز به احداث چنين سدهایي ضروري است، چون كه باعث جلوگيري از هدر رفت نزولات آسماني و كاهش  اثرات مخرب آن ميشود ، همچنين با احداث اين سازه ها ميتوان آب را به سفره های زيرزميني تزريق كرد تا بتوان  با اثرات ناشي از خشكسالي مقابله كرد .
سپس فرماندار شهرستان ميناب اظهار داشت :با اجراي چنين طرحهایي در روستا ها و با تغذيه سفره هاي آب زير زميني ميتوان آب كشاورزي و باغات منطقه  را تامين كرد و باعث رونق و آباداني روستاها شد .
 وي افزود: در هفته دولت چندين سد سنگي ملاتي جهت اجراي طرحهاي آبخيزداري در روستاهاي مختلف شهرستان افتتاح شده است كه ان شاالله با اجرا ی چنين طرحهایي بتوان مشكل كم آبي را در منطقه كاهش داد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.