استاندارهرمزگان در جمع مجریان انتخاباتی در میناب گفت:کسانی که فقط از فقرمی گویند ملت رانمی شناسند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

استاندارهرمزگان در جمع مجریان انتخاباتی در میناب گفت:کسانی که فقط از فقرمی گویند ملت رانمی شناسند.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1392

استاندار هرمزگان با اشاره به سخنان برخی از کاندیداها:
کسانی که فقط از فقر می‌گویند ملت را نمی‌شناسند / برای سفره رنگین انقلاب نکردیم
استاندار هرمزگان با اشاره به سخنان برخی از کاندیداها گفت: کسانی که از فقر سخن می‌گویند، هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند چرا که ملت ایران برای سفره رنگین و نان و شکم انقلاب نکرده است.
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان میناب، ابراهیم عزیزی امروز در همایش مجریان و ناظران انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا در میناب با بیان جایگاه انتخابات در نظام اسلامی، اظهار داشت: در نگاه راهبردی نظام اسلامی انتخابات دارای برجستگی‌هایی است که در تحولات آن نقشی اساسی دارد.
وی از انتخابات به عنوان پدیده بزرگ و عظیم سیاسی در کشور نام برد و ادامه داد: انتخابات در نگاه کلان نظام الهی، دینی و اعتقادی مظهری از خواست و اراده مردم و تجلی اراده ملت خدا محور است.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: انتخابات علاوه بر اینکه یک عمل سیستماتیک منظم اداری محسوب می‌شود، در تعیین سرنوشت کشور نیز موثر و نقش مستقیم دارد.
عزیزی در ادامه به نحوه برگزاری انتخابات در کشورها و جوامع غربی اشاره کرد و افزود: در غرب جریان‌های زور، زر و تزویر با لابی افراد یهود وارد عرصه قدرت می‌شوند و انتخابات به عنوان مظهر اراده مردم در آنجا معنایی ندارد.
وی همچنین به برخی تفاوت‌های شیوه برگزاری انتخابات در ایران و دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: تنها در ایران اسلامی است که محصول انتخابات و نتیجه آن، همان خواست و انگیزه مردم محقق می‌شود.
استاندار هرمزگان در ادامه با مهم خواندن حضور پرشور مردم در صحنه‌های سیاسی از انتخابات به عنوان مظهر قدرت ملت نام برد و بیان کرد: دشمنان نظام اسلام از منظر انتخابات میزان پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب را ارزیابی می‌کنند که طرح حماسه سیاسی در سال جاری توسط رهبر فرزانه انقلاب نیز از همین رو است.
وی وارد شدن خدشه بر انتخابات را خدشه بر اقتدار کشور دانست و گفت: علی‌رغم تلاش دشمنان و معاندان برای ایجاد اختلال در برگزاری انتخابات و حضور مردم در آن ولی انتخابات همیشه مظهر انسجام و وحدت ملت و مردم بوده است.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که انتخابات جلوه برجسته جمهوریت و اسلامیت نظام است، گفت: اعتقاد ملت ایران این است که انقلاب اسلامی ادامه راه انبیای الهی، خط نبی مکرم اسلام (ص) و علی بن ابیطالب (ع) و تداوم خط عاشورا و حرکت ائمه معصوم (ع) است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که عده‌ای در تبلیغات فقط از فقر سخن می‌گویند، اظهار داشت: کسانی که این سخنان را بر زبان جاری می‌کنند، هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند، چرا که ملت ایران برای سفره رنگین و نان و شکم انقلاب نکردند، بلکه برای تقویت اسلام با نظام‌های طاغوتی مقابله کردند.
وی همچنین در توصیه به عوامل اجرایی انتخابات، قانون را فصل‌الخطاب امور ذکر کرد و گفت: همه باید بر موازین قانونی حرکت کنند.
عزیزی با بیان این که ملت ایران بصیر و هوشیار هستند، گفت: مجریان انتخابات باید امانتدار رای مردم باشند.
وی افزود: رعایت اصل عدالت و عدالت محوری در همه ابعاد، ظرفیت‌ها و امکانات از مهمترین مباحثی است که باید عوامل اجرایی انتخابات به آن اهتمام داشته باشند.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: مجریان و عوامل اجرایی انتخابات نباید له یا علیه کاندیدایی فعالیت و یا صحبت کنند، ولی طرح شاخص‌ها و ویژگی‌های فرد اصلح برابر آنچه توسط رهبر انقلاب بیان شده مانعی ندارد.
این همایش در سالن آمفی تئاتر دانشکده آیت‌الله خامنه‌ای و با حضور 600 نفر از مجریان، ناظران و عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان میناب برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.