معاون استاندار و فرماندارویژه میناب طی پیامی مردم را به حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد دعوت کرد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندارویژه میناب طی پیامی مردم را به حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد دعوت کرد.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392

معاون استاندار و فرماندارویژه میناب طی پیامی مردم را به حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد دعوت کرد.
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب طی پیامی مردم را به حضور حماسی در انتخابات  24 خرداد 92 دعوت کرد و از آنها خواست با حضور پر شور و گسترده خود به القائات دشمن  اهمیتی ندهند.
به گزارش کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان میناب ،عباس خدادادزاده طی پیامی مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان میناب را به حضور گسترده در انتخابات روز جمعه 24 خرداد 92 دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: مردم ولایت مدارو انقلابی شهرستان میناب،  اکنون ما در آستانه امتحانی بزرگ به نام انتخابات قرار داریم و همزمان باید از میان کاندیداها و نامزدهای موجود یک فرد را برای ریاست جمهوری و افرادی را برای عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنیم.
در ادامه این بیانیه عنوان شده است که چشمان جهانیان به انتخابات ملت ایران دوخته شده و در این بین شهرستان میناب مدت‌ها است از نظر میزان شرکت مردم در انتخابات‌های متعدد مقام بالا را ازآن خود می‌کند، می‌تواند با شرکت و حضور گسترده یک بار دیگر هنر رشادت‌های بی‌بدیل را به رخ جهانیان بکشد.
این بیانیه می‌افزاید: الزامات یک حماسه بزرگ سیاسی وجود بصیرت و موقعیت شناسی، وجود شناخت عمیق از شرایط و موقعیت کشور در سطوح داخلی و خارجی است.
فرماندار ویژه میناب،از مردم غیور ، با بصیرت و ولایتمدار شهرستان میناب خواست با شرکت در این حماسه بزرگ دست به انتخاب اصلح بزنند.
در ادامه این بیانیه عنوان شده است: امیدواریم القائات دشمنان خارجی و داخلی نظام و برخی مشکلات همچون گرانی شما مردم فهیم را از انجام رسالت سترگ خویش باز ندارد بلکه به نشانه تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و شهیدان گران‌قدر، حماسه جاودان و فراموش ناشدنی را خلق کنید و چراغ فروزانی برای همه علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی در سراسر دنیا شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.