امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندارویژه میناب گفت: استقبال مردم شهرستان میناب در انتخابات امروز بی نظیر است./م
نویسنده : admin تاریخ : جمعه 24 خرداد 1392

معاون استاندار و فرماندارویژه میناب گفت: استقبال مردم شهرستان میناب در انتخابات امروز بی نظیر است./مردم به عشق نظام و رهبری آمده اند.
معاون استاندار و فرماندارویژه میناب ، استقبال خوب مردم شهرستان میناب در انتخابات امروز را بی نظیر خواند و افزود: مردم ما به عشق نظام و رهبری آمده اند تا پاسخ دندانشکنی به دشمنان و بدخواهان نظام بدهند.
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان میناب، عباس خدادادزاده در حاشیه بازدید از شعبات مختلف اخذ رای در شهر میناب بیان داشت: ‌حضور بی‌نظیر مردم ولایت مدار و انقلابی در پای صندوق‌های رای در نخستین دقایق رای‌گیری تحسین برانگیز است. وحضور چشمگیریعنی  دردادن رای مثبتی دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره)ستودنی است.
مردم  ولایت مدار شهرستان میناب  نشان داده‌اند که دارای بصیرت، ادب، شجاعت، و پایمردی هستند که به ندای بزرگان دینی خود لبیک می‌گویند و از دین مبین اسلام دفاع کرده‌اند.
وامروز که روز موعود است مردم در کوچه‌ها و خیابان‌ها در حال آمد و رفت می‌باشند و خود را به محل‌های اخذ رای می‌رسانند.
وی  یادآور شد: مردم از این جهت احساس مسئولیت می‌کنند و در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند و حضور پیدا خواهند کرد شک ندارم برای این که مردم بتوانند فرصت پیدا کنند و رای بدهند همه چیز مهیا است.
فرماندارویژه میناب در پایان  تصریح کرد: شهرستان میناب همیشه جز حماسه سازان  بوده و امسال هم بدون شک و تردید در این دوره از انتخابات بالاترین رای خواهد داشت.‌



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.