قدردانی معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات/مردم میناب بحق

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

قدردانی معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات/مردم میناب بحق
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1392

قدردانی معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات/مردم میناب بحق  حماسه سیاسی مد نظرمقام معظم رهبری را رقم زدند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت بحق مردم شهرستان حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را رقم زدند.
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان میناب، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری حلقه درخشان از سلسله افتخارات انقلاب اسلامی است که به دست مردم فهیم و هوشیار و همیشه در صحنه خلق شد.
در 24 خرداد مردم پای صندوق های رای آمدند و حجم عظیم تهمت ها، افتراها و انگ های نابخردانه نیز نتوانست در اراده خلل ناپذیرشان خدشه ایجاد کند.
درود بر ملت ولایت مدار و قهرمان ایران خصوصا مردم انقلابی شهرستان میناب که قدر زحمات بی ریای خدمتگزاران واقعی خویش را به خوبی می دانند و با لبیک به آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای موجی از امید و عزت و حیات آفریده اند و سرافرازی دنیا و آخرت شایسته این ملت است.
اینجانب تشکر و قدردانی عمیق خود را از همه عناصر فعال در هیات های بازرسی، نظارت و اجرایی انتخابات و نیروهای امنیتی و انتظامی و خبرنگاران و رسانه های مکتوب که حماسی و عقلانی ترین انتخابات را به کام مردم عزیز شیرین ساختند و نیز تک تک آحاد مردم شریف به خصوص علما و روحانیون، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اقلیت های دینی و اقشار مختلف مردم در همه گروه های سنی و شغلی و حرفه ای که باحضور آگاهانه خود حماسه عظیمی آفریدند ابراز می نمایم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.