معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب خبرداد: حضور پرشور مردم میناب از ساعات نخست رای‌گیری‌

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب خبرداد: حضور پرشور مردم میناب از ساعات نخست رای‌گیری‌
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب خبرداد: حضور پرشور مردم میناب از ساعات نخست رای‌گیری‌
شعبه‌های انتخاباتی از حوزه‌های میناب در ساعات نخست رأی‌گیری مملو از حضور گسترده مردم شد.
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان میناب،یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پر شور مردم در حوزه‌های انتخابیه میناب آغاز شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب که به همراه اعضا شورای تامین این شهرستان از تعدادی از شعب اخذ رای در سطح شهر میناب بازدید کرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان را یک هزار و 500 نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد 83 نفر در حوزه‌های شهر میناب، تیرور، هشتبندی و سندرک و یک هزار و 417 در حوزه‌های روستایی در چهار بخش مرکزی، سندرک، توکهور و بندزرک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
عباس خدادزاده ادامه داد: از مجموع داوطلبان شرکت کنندگان 24 نفر در حوزه‌های شهری و 688 نفر از حوزه‌های روستایی به عنوان اعضا اصلی از سوی مردم انتخاب می‌شوند.
فرماندار ویژه میناب گفت: افرادی که به عنوان اعضا اصلی انتخاب می‌شوند 47 درصد کل داوطلبان را تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی، شهرستان میناب با رشد 38 درصدی ثبت نام شدگان نسبت به دوره سوم مواجه شده است افزود: حوزه‌های شهری با 57 درصد و حوزه‌های روستایی 24 درصد افزایش داشته است.
وی  با ذکر این مطلب که تعداد داوطلبان زن در انتخابات شوراهای اسلامی میناب نسبت به دوره قبل هشت برابر شده است اظهار داشت: در دور سوم 12 نفر و در دوره چهارم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 95 نفر ثبت نام کرده‌اند.
خدادادزاده میانگین سنی داوطلبان در حوزه شهری میناب را 34 سال و در حوزه روستایی 38 سال عنوان کرد و گفت: کمترین سن مربوط به دواطلب شرکت کننده از یکی از روستاهای سندرک و بیشترین سن به داوطلب شرکت کننده 81 ساله از بخش مرکزی است.
وی با بیان این که 170 شعبه اخذ رای با 438 صندوق آرا مردم میناب را جمع آوری می‌کنند افزود: 42 شعبه شهری و 128 شعبه روستایی کار جمع‌آوری آرا در میناب را برعهده دارند.
این مسئول تعداد صندوق اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری را 170 صندوق عنوان کرد و گفت: 268 صندوق نیز آرا مربوط به شوراها را به عهده دارند.
وی همچنین اظهار داشت: از مجموع 170 شعبه 64 شعبه ثابت و 106 شعبه دیگر نیز سیار است.
فرماندار ویژه میناب تعداد نیروهای دست اندرکار انتخابات در میناب را چهار هزار و 312 نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد در قالب ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، بازرسان، اعضا شعب، کاربران رایانه، نمایندگان فرماندار و بخشداران، راننده و محافظان شعب انجام وظیفه می‌کنند.
خدادادزاده در بخش دیگری از سخنان خود به همراه داشت اصل شناسنامه و شماره ملی را برای رای دهندگان لازم و ضروری دانست و گفت: تمام امکانات و شرایط لازم برای حضور گسترده مردم، جمع آوری آنان و خلق حماسه دیگر فراهم شده است.
گفتنی است فرماندار ویژه میناب به همراه فعالان خبری و اعضا شورای تامین میناب طی حضور در دو شعبه 9 و 16 اخذ رای ثابت شهری از روند جمع‌آوری آرا مردم بازدید کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.