معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه میناب خبر داد: برگزاری اعیاد شعبانیه در 70مسجد شهرستان با همکاری

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه میناب خبر داد: برگزاری اعیاد شعبانیه در 70مسجد شهرستان با همکاری
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1392

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه میناب خبر داد: برگزاری اعیاد شعبانیه در 70مسجد شهرستان با همکاری 218 هیات مذهبی
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب از برگزاری اعیاد بزرگ شعبانیه (ولات حضرت علی اکبر(ع) روز جوان و ولادت باسعادت حضرت قائم آل محمد(عج) روز مستضعفان )در 70 مسجد و با همکاری 218 هیات مذهبی درشهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداری ویژه میناب،محمد اکرامی در این جلسه که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و سایر اعضا در دفتر وی برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد بزرگ شعبانیه (میلاد باسعادت امام حسین (ع) روز پاسدار،ولادت حضرت ابولفضل (ع) روز جانبازو ولادت امام سجاد (ع) و همچنین فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر ، روز جوان و ولادت حضرت قائم (عج) و روز مستضعفان )، بر برگزاری هرچه باشکوهتر این ایام تاکید کرد.
وی تقارن این ایام بزرگ و میمون را با خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد را مایه خیر و برکت برای ملت ما خواند و افزود در این ایام خجسته ،ملت ما  فهم سیاسی و اجتماعی و با حضور حداکثری (بیش از 72 درصد) و با خلق حماسه ای دیگر ،نام مقدس کشور ایران را به تمام دنیا شناساند. وشکوه و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشاندند.
محمد اکرامی در جلسه هماهنگي مراسم اعياد شعبانيه در سخناني ماه شعبان را از ماه هاي بافضيلت در فرهنگ اسلامي دانسته و گفت : مومنين با کسب آمادگي روحي و معنوي در اين ماه براي حضور در ضيافت الهي در رمضان مهيا مي شوند.
وي در ادامه با تاکيد بر لزوم برنامه ريزي مدون در برگزاري آئين هاي ديني  و مذهبی افزود: جشن بزرگ نیمه شعبان و برگزاری این اعیاد بصورت مردمی و خودجوش ،باعث ترویج فرهنگ ناب محمدی در جامعه می باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه، اعیاد شعبانیه بویژه عید نیمه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد فضای نشاط آور معنوی در جامعه خصوصا در میان جوانان است  افزود : بایستی سعی شود در این مراسمات کلیه تشکلات،انجیو ها،حزب های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی را درگیر کرده
و تاکید کرد باید مراقب دشمن و ضربه زدن آنان بود چرا که ممکن است در همین  جشن ها و شلوغی ها عده ای قصد سوء استفاده را داشته باشند که بایستی هوشیارتر از گذشته عمل کنیم.
وی با تاکید بر مردمی اجرا شدن و برنامه ریزی منسجم برای اعیاد نیمه شعبان در 70 مسجد شهرستان با هماهنگی 218 هیآت مذهبی ، اظهار امیدواری کرد : امسال با شکوه تر از سالهای گذشته اعیاد اسلامی به ویژه جشن نیمه شعبان با مشارکت حداکثری مردم و جوانان برگزار شود.
شایان ذکر است در پایان مقرر شد کلیه دستگاههای متولی نسبت به پشتیبانی در برگزاری باشکوه این اعیاد بزرگ و با برکت همکاری نموده و نسبت به آذین بندی و چراغانی در سطح شهرستان با هماهنگی  شهرداران و بخشداران اقدام نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.