معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: در عصر تهاجم فرهنگی، اشاعه و ترویج تبلیغات دینی امری ضروری

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: در عصر تهاجم فرهنگی، اشاعه و ترویج تبلیغات دینی امری ضروری
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 1 تير 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: در عصر تهاجم فرهنگی، اشاعه و ترویج تبلیغات دینی امری ضروری است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب بمناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز  اطلاع رسانی و تبلیغ دینی  گفت: در عصر تهاجم فرهنگی، اشاعه و ترویج تبلیغات دینی امری ضروری و مهم است.
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، نشست مشتركی با حضور فرماندار، رئیس و كاركنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب در محل دفتر فرماندار برگزارشد.
فرماندار ویژه میناب ضمن تبریك روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و اعیاد شعبانیه،خلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات 24 خرداد را، نشان از رشد و بالندگی نظام و مردم کشور ما دانست و افزود مردم ما ثابت کردند که از رشد سیاسی برخوردارند.
وی در ادامه به ترویج فرهنگ اسلامی و اشاعه تبلیغات دینی در جامعه اشاره و افزود : با اشاعه فرهنگ دینی باید مقابل جنگ روانی و تبلیغاتی كه دشمنان علیه كشور و دین ما در جهان به راه انداخته اند پدافند مناسبی را بكار گیریم كه این كار یكی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی در ادامه  توجه بیشتر به هیئات مذهبی را خواستار شد و گفت : تبلیغات اسلامی باید هیئات مذهبی را سازماندهی و جهت دهی نماید و فعالیت های هیئت ها را به سمتی سوق دهد كه  شبهه ای در جامعه بوجود نیاید.
خدادادزاده در ادامه به پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اشاره و به اهمیت تبلیغ و فرهنگ سازی در بین دانش آموزان تأكید كرد و افزود: بایستی در این ایام خصوصا ماه مبارک رمضان زمینه حضور جوانان و دانش آموزان را در برنامه های مذهبی فراهم آورده و مسائل معنوی و فرهنگی را برای دانش آموزان تبیین كنیم.
وی در ادامه به  طرح ‏غني سازي اوقات فراغت امسال  اشاره و بیان داشت علاوه بر ارتقاء کيفيت کلاسهاي تابستانه طرح ‏اوقات فراغت بايد تعداد بيشتري از جوانان و نوجوانان را تحت پوشش برنامه هاي ‏اين طرح قرار دهيم.‏



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.