معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری میناب خبرداد: برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت بمنظورفروش کالاهای

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری میناب خبرداد: برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت بمنظورفروش کالاهای
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1392

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری میناب خبرداد: برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت بمنظورفروش کالاهای اساسی مردم
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری میناب در جلسه ستاد تنظیم بازارشهرستان  از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت بمنظورفروش کالاهای اساسی مردم  در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،محمد ریاضی در جلسه ستاد تنظیم بازار که صبح امروز با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزارشد ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود ( عج ) گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان سالجاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی  ( طرح ضیافت ) در شهرستان میناب  از 15 تیر ماه بمدت ده روز برگزار می شود.
وی در ادامه به تشدید بازرسی ها در این ایام اشاره کرد و افزود: در راستای کنترل و تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگاندر آستانه ماه مبارک رمضان، با اتخاذ تدابیر مناسب و بهره گیری از پتانسیل های موجود، اقدامات نظارتی و بازرسی بیش از پیش تشدید شود.
وی در ادامه از عملکرد اعضای کمیسیون تنظیم بازار درتعطیلات نوروز تشکر و قدردانی نمود و ادامه داد : همانطور که در ایام تعطیلات نوروزی تلاش شدتا کمبود هیچ کالایی در شهرستان احساس نشود،سعی شود در ماه مبارک رمضان نیز کالاهای اساسی مردم به وفور در بازار یافت شود.
ریاضی در ادامه بر کنترل و نظارت بهداشتی بر شیرینی های ویژه ماه مبارک رمضان (زولبیا وبامیه) تاکید کرد و افزود شبکه بهداشت و درمان از همین امروز تا پایان رمضان کنترل و نظارت خود را شروع نماید.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت نیز در این جلسه ، هدف از برگزاری این نمایشگاه در آستانه ماه ضیافت ا... را تنظیم بازارشهرستان و عرضه مستقیم کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شامل مواد غذایی و پروتئینی ، شوینده ها و گوشت قرمز و مرغ ، بمنظور رفاه حال اقشار کم درآمد جامعه و آمادگی استقبال از این ماه پر خیر و برکت ، عنوان نمود.

عبدالله پیروی منش  همچنین افزود : این سبد کالایی شامل 100تن، گوشت قرمز 50تن ، مرغ 310 تن،حبوبات 30تن، می باشد .
شایان ذکر است نمایشگاه طرح ضیافت بمناسبت ماه مبارک رمضان از 15 تیرماه در بازارچه تعاون روستایی واقع در محله شیخ آباد دایر می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.