معاون استاندار وفرماندارویژه میناب خبر داد: با اجرای طرح ساماندهی خودروها و کنترل و نظارت در مصرف سو

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار وفرماندارویژه میناب خبر داد: با اجرای طرح ساماندهی خودروها و کنترل و نظارت در مصرف سو
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 17 تير 1392

معاون استاندار وفرماندارویژه میناب خبر داد: با اجرای طرح ساماندهی خودروها و کنترل و نظارت در مصرف سوخت،بیش از 423 هزار لیتر درمصرف سوخت صرفه جویی شده است.
معاون استانداروفرماندار ویژه میناب از اجرای طرح ساماندهی خودروها بمنظور کنترل و نظارت در مصرف سوخت خبر داد و افزود طی این مدت مقدار 311 هزار لیتر در بخش حمل و نقل،و 112 هزار لیتر در بخش کشاورزی صرفه جویی شده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی فرمانداری گفت: به منظور کنترل و پیشگیری استفاده رانندگان از کارت های اضافه و پیشگیری از قاچاق سوخت و استفاده صحیح از کارت اختصاصی خودروها،طرح ساماندهی خودروها در دستور کار قرار گرفت.
وی به نصب سامانه هوشمند در محل جایگاههای فروش شهرستان اشاره و افزود: با نصب این سامانه و شناسایی و ساماندهی خودروها ، کلیه خودروها با کارت سهمیه خود اقدام به سوخت گیری می نمایند.
خدادادزاده در ادامه افزود: در مدیت اجرای این طرح مقدار 311 هزار لیتر در بخش حمل و نقل و 112هزار لیتر در بخش کشاورزی به علت کنترل و نظارت در محل  فروش سوخت صرفه جویی شده است.
شایان ذکر است براساس مصوبه شورای تامین شهرستان و کمیسیون مبارزه با قاچاق  کالا و ارزشهرستان ، تیم بازرسی  جهت کنترل و مراقبت از جایگاه فروش سوخت از تاریخ 20/2/92 در محل جایگاه مستقر است.  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.