فرماندارویژه میناب در نشست شورای ورزش شهرستان که با حضورمدیرکل اداره و ورزش جوانان استان برگزار شد ب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارویژه میناب در نشست شورای ورزش شهرستان که با حضورمدیرکل اداره و ورزش جوانان استان برگزار شد ب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392

فرماندارویژه میناب در نشست شورای ورزش شهرستان که با حضورمدیرکل اداره و ورزش جوانان استان برگزار شد بر اولویت های ساخت و اجراء فضاهای ورزشی در شهرستان تاکیدکرد.

معاون استاندار و فرماندارویژه میناب در نشست شورای ورزش شهرستان که با حضورمدیرکل اداره و ورزش جوانان استان برگزار شد بر اولویت های ساخت و اجراء فضاهای ورزشی در شهرستان از جمله ( ساخت سالن مخصوص بانوان ، سالن اختصاصی جانبازان و معلولین، سالن بوکس و خانه تکواندو )تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده دردومین نشست شورای ورزش شهرستان که روز گذشته  با حضور مدیرکل و معاونین اداره ورزش و جوانان استان ، کارشناسان دفتر فنی امور حقوقی و امور باشگاهها ی استان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت : ماه رمضان ماه مهمانی خداست و ما باید بتوانیم در این ماه پر خیر و برکت از برکات این ماه استفاده نماییم.

وی در ادامه افزود: ورزش شهرستان و جوانان با استعداد این شهرستان توانسته اندکارنامه قابل قبولی از خود به جا بگذارند و ورزس استان را تحت شعاع خود قرار دهند.

خدادادزاده  ادامه داد حضور 39 هیئت ورزشی در شهرستان و فعال بودن  31 هیئت زیرمجموعه اداره ورزش و جوانان نشان از علاقه و استعداد بالای ورزشکاران مینابی دارد،

فرماندارویژه میناب اظهار داشت: ورزشکاران معلول و جانباز شهرستان در وضعیتی نامناسب در حال ورزش کردن هستند ولی این وضعیت نتوانسته مانع از درخشش این عزیزان در میادین ورزشی استانی و کشوری باشد،

وی با ستودن کار ورزشکاران مینابی در عرصه های ورزشی ادامه داد کار ما مسئولین امر، بخصوص در ورزش شهرستان میناب  باوجود این استعدادها بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

وی عنوان کرد: ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان و ترکیب جدید آن بنام وزارت  ورزش و جوانان مسئله کار،اشتغال،ازدواج جوانان و برگزاری اوقات فراغت و تمام مسائل به جوانان را به عهده  ورزش وجوانان گذاشته اند که این کار بسیار مهم  مدیریتی قوی می طلبد.

 وی با بیان اینکه وسعت شهرستان میناب و پراکندگی روستاها در شهرستان باعث گردیده که امکانات داده شده کافی نباشد .

خدادادزاده در ادامه خاطرنشان ساخت: اولویت های ساخت و اجراءفضاهای ورزشی در آینده در شهرستان را به ساخت سالن مخصوص بانوان و سالن اختصاصی جانبازان و معلولین، سالن بوکس ،خانه تکواندو..دانست.

در ادامه خادمی نسب، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب ضمن خیر مقدم به حاضرین از همکاری همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندار وِیژه شهرستان با ورزش شهرستان قدر دانی نمود و کفت:امیدوارم در این جلسه تصمیمات خوبی برای ورزش  استان و شهرستان میناب گرفته شود.

در ادامه جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ضمن تقدیر ویژه از فرماندار ویژه و ورزش دوست شهرستان بیان داشت با همکاری وحمایت فرمانداری  ویژه در شهر ستان میناب درکمیته برنامه ریزی شهرستان نسبت به اختصاص دادن فضاهای ورزشی چه در روستاهای دارای اولویت و چه در شهر میناب پیشنهادات لازم ارائه خواهدشد.

غلامعلی دانشور از تکمیل و افتتاح پروژهای استخر میناب،استخر بستک و سالن رودان در هفته دولت خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.