افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 24 تير 1392

افتتاح نم

افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد ،نمایشگاه عفاف و حجاب  با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه میناب گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، معاونین ایشان، و جمعی از مسئولان  فرهنگی و اهالی محله سجاد میناب، نمایشگاه عفاف و حجاب در این شهرستان گشایش یافت.

فرماندار ویژه میناب در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت : برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در هفته اول ماه مبارک رمضان و به مناسبت روزعفاف و حجاب اقدامی مناسب و خداپسندانه است و برگزاری این گونه فعالیت های فرهنگی که ملموس و تاثیر گذاری بسزایی در افکار عمومی خصوصا قشر جوان دارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب با ارائه مدل های اسلامی و پوشش کامل یک زن ایرانی در قالب ماکت های طراحی شده و تصاویر، تابلوهای هنری هنرمندان میناب و پوستر در نمایشگاه را اقدامی موثر در جهت آشنایی مردم با مزایای حجاب اسلامی و پوشش محلی و همچنین دوری از معضلات و ناهنجاری های اجتماعی دانست.

فرماندار ویژه میناب اظهار امیدواری کرد که با گسترش فرهنگ اسلامی حجاب در سطح جامعه شاهد جامعه ای سالم و محیطی عاری از هرگونه آلودگی ضد فرهنگی باشیم.

در حاشیه این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: شناخت تاثیرحجاب و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی  و برگزاری این نمایشگاهها در سطح جامعه می‌تواند به سلامت جامعه کمک کند.

رضا اوژند هدف از برپایی این نمایشگاه را فضا سازی فرهنگی و علمی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود: آشنایی با فلسفه عفاف و ارائه الگوی مناسب حجاب و اصالت بخشی به فرهنگ عفاف از طریق محصولات فرهنگی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی گفت : بخشی از این نمایشگاه به پوسترهای هنری که بصورت غیر مستقیم به ناهنجاری های عفاف و حجاب می پردازد،اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: کودک و نوجوان،انواع پوشش محلی،کتاب و انواع چادر و روسری، پوشش و حجاب کشورهای اسلامی از دیگر غرفه های این نمایشگاه است.

اوژند با بیان این که نمایشگاه عفاف و حجاب با همکاری کانون فرهنگی هنری علی ابن الحسین (ع) میناب برگزار شده است اظهار داشت: دستاوردهای واحد خواهران این کانون با محور حجاب از دیگر آثار ارائه شده در این نمایشگاه است.

وی گفت : در طول برگزاری نمایشگاه، کلاس هایی با حضور کارشناسان حوزه علمیه خواهران و اداره بهزیستی با موضوع عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

در پایان فرماندار ویژه میناب از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب و کانون های فرهنگی و هنری مساجد که در برپایی این نمایشگاه تلاش نمودند قدردانی و تشکر نمود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.