معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب طی پیامی هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب طی پیامی هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب طی پیامی هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب طی پیامی 25 تیر ماه فرارسیدن هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده طی پیامی 25 تیرماه  هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت.

در ادامه این پیام آمده است 25 تیر ماه در تقويم جمهوري اسلامي ايران به عنوان« روز بهزیستی و تامین اجتماعي» نامگذاری شده كه در قالب هفته بهزيستي و تامين اجتماعي گرامي داشته مي شود. این هفته، فرصت مناسبي برای بیان اهميت، كاركردها و خدمات گسترده و مؤثر اين دو مجموعه خدماتي است كه به موجب مفادي از اصول قانون اساسي و در جهت تحقق عدالت اجتماعي و خدمت به محرومان و اقشارآسیب پذیروكم درآمد جامعه شكل گرفته اند.

بی تردید، در عصر كنوني، تامين سلامت و نشاط جسم و روان، جزء اصول مسلم و از زیربنایی ترین عوامل پیشرفت و توسعه هر جامعه اي محسوب شده و امروزه برای دستیابی به این هدف مهم، در بسياري از جوامع و كشورهاي توسعه يافته، اجرای برنامه های پیشرفته تامين اجتماعي و بهزیستی و مراقبت هاي ويژه از دوران شير خوارگي و طفوليت تا كهنسالي مد نظر قرار گرفته و سازمانهای ذی ربط با پياده سازي برنامه هاي جامع در زمينه هاي تغذیه، اصول بهداشت فردي و اجتماعي، سالم سازی محیط زندگی و معرفي عوامل تهديد بنيان سلامت، از بروز بسیاری از امراض و معلولیتها پيشگيري مي كنند.

اين مهم در كشورمان بر عهده تامين اجتماعي و بهزيستي بوده و اين دو نهاد پويا به منظور حفظ و تامين بهداشت جسمی و روانی جامعه و توانمند سازي اقشار هدف، عرضه خدمت بي منت به زنان و کودکان بی سرپرست و نيازمند، در راه ماندگان و نیز عرضه خدمات تخصصي توانبخشی به معلولان جسمی و ذهنی، مبتلایان به بیماریهای صعب العلاج، معتادان و ناسازگاران اجتماعی، پیشگیری از معلولیتها و آسیبهای اجتماعی و ارائه خدمات درماني و حمايت هاي بيمه اي را در دستور كار خود قرار داده اند.
با توجه به اين كه قشرهای آسیب پذیر و كم درآمد جامعه از مخاطبان تامین اجتماعی و بهزيستي هستند لذا ارایه خدمات درست و به موقع، موجب افزایش امید و رضايتمندي در این گروه ها شده و دست اندركاران اين دو نهاد براي نيل به اين هدف مهم باید بیش از گذشته نسبت به رفع مشكلات مردم اهتمام ورزند.

اينجانب ضمن پاسداشت خدمات و تلاشهاي خدمتگزاران در عرصه مقدس بهزيستي و تامين اجتماعي، فرا رسيدن اين ايام را به تمامي مسولان و كاركنان خدوم و زحمتكش بهزيستي و تامين اجتماعي شهرستان میناب، ويژه مددكاران فداكار، مددجويان و مستمري بگيران گرانقدر، تحت پوشش اين دو سازمان، تبريك و تهنيت عرض نموده، موفقيت روز افزون همگان را در راستاي آرمانهاي والاي امام راحل عظيم الشان(ره) و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسألت مي نمايم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.