فرماندارویژه میناب بمناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در جمع کارکنان این دستگاهها بردفاع از حقوق ا

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارویژه میناب بمناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در جمع کارکنان این دستگاهها بردفاع از حقوق ا
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 25 تير 1392

فرماندارویژه میناب بمناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در جمع کارکنان این دستگاهها بردفاع از حقوق افراد تحت پوشش آنها تاکیدکرد.

معاون استاندار وفرماندارویژه میناب بمناسبت 25 تیرماه هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در جمع کارکنان این دستگاهها بر دفاع از حقوق افراد تحت پوشش آنها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده در مراسمی که به منظور گرامیداشت 25 تیرماه هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و با حضور کارکنان این دستگاهها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت رمضان،مطالبی را درخصوص فیوضات این ماه عزیز بیان نمود.

وی در ادامه به فرارسیدن هفته گرامیداشت بهزیستی اشاره و افزود : یکی از کارهای سخت ،کار مددکاری و کار کردن در بهزیستی است.و طبق حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: بهترین مردم کسانی هستند که خیر و برکتشان بیشتر به مردم برسد، افزود: کار کردن در این مجموعه ایثارگری می خواهد و ایثارگر واقعی کسی است که از خودش به واسطه دیگران می گذرد.

خدادادزاده در ادامه یکی از ماموریت های سازمان بهزیستی، را هموارکردن زیست مناسب برای جامعه است و بهزیستی یکی از دستگاههایی است که با حمایت و بودجه عمومی دولت در ارتباط با معلولین و مردم فعالیت می کند.

وی در ادامه ارزش و لازمه ماندگار بودن خدمت رسانی را خدمت بی منت به یک هم نوع عنوان کرد و افزود: خدمات اندک با مهربانی و با حفظ کرامت انسانی همیشه ماندگار است .

فرماندار ویژه میناب در ادامه  اداره بهزیستی را محصول انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد در نظام جمهوری اسلامی بر خدمت رسانی به مردمی که در معرض آسیب هستند تاکید کرد.

وی از آمار بالای معلولیت در شهرستان ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: بایستی با آموزش،فرهنگ سازی و پیش بینی و پیشگیری گام های بلندی برداشت.

وی یکی از دردهای جامعه امروز را دردها و آسیب های اجتماعی خواند و گفت: در جامعه بحث طلاق، زنان بی سرپرست،بد سرپرست، کودک آزاری و... کم نیست و بایستی خدمات مشاوره ای و مددکاران اجتماعی با آشنایی به مسائل حقوقی ،شناسایی افراد در معرض خطر را در دستور کار  خود قرار دهند.

فرماندارویژه میناب در ادامه،خدمت کردن به مردم برای رضای خدا را بسیار ارزشمند خواند و به کلیه کارکنان بهزیستی و تامین اجتماعی بر کار بی منت و دفاع از حقوق افراد تحت پوشش آن دستگاهها تاکید کرد.

خدادادزاده در پایان از کلیه اقدامات  ارزشمند دو نهاد مردمی و خدماتی تامین اجتماعی و بهزیستی قدردانی و تشکر نمود و افزود : بایستی با آموزش مهارت های درست زندگی که یکی از نیازمندی های جامعه امروز است در حل مشکلات اشتغال، مسکن و معیشتی مردم تلاش کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.