اولین نشست هم اندیشی با خیرین شهرستان میناب برگزار شد/فرماندارویژه میناب در این نشست گفت: با تشکیل ا

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اولین نشست هم اندیشی با خیرین شهرستان میناب برگزار شد/فرماندارویژه میناب در این نشست گفت: با تشکیل ا
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1392

اولین نشست هم اندیشی با خیرین شهرستان میناب برگزار شد/فرماندارویژه میناب در این نشست گفت: با تشکیل انجمن خیرین،جمع آوری مشارکت ها و کمک های خیرین منسجم و هدفمند می شود.

اولین نشست هم اندیشی با خیرین شهرستان میناب برگزار شد/فرماندارویژه میناب در این نشست گفت: با تشکیل انجمن خیرین،جمع آوری مشارکت ها و کمک های خیرین منسجم و هدفمند می شود و ی در ادامه از برگزاری جشن گلریزان در آستانه شب 19رمضان (شب قدر)درمیناب خبرداد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در این نشست که صبح امروز با حضور تعدادی از خیرین شهرستان و بخشداران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، از حضور پرخیر و برکت خیرین و معتمدین شهرستان در این نشست تقدیرو تشکر نمودو هدف از تشکیل این جلسه را هدفمند کردن فعاليت های  خيرين در تمامی عرصه ها، عنوان کرد.

وی ضمن تشکراز حضور همه خيرين شهرستان در این نشست اظهار داشت: با تشکیل انجمن خیرین و ساماندهی کمک های این عزیزان می توان مشکلات نیازمندان  رابهتر و راحتر حل نمود.

خدادادزاده  در ادامه  از وجود  22 هزار یتیم نیازمند که نیاز به یک سرپرست دارند خبر داد واظهار داشت: اگر بتوانیم  نیاز های این افراد را منسجم و هدفمند حل نمائیم بسیاری از مشکلات جامعه ما که در زمینه های ( بحث اعتیاد،ازدواج واشتغال جوانان)پیش می آید به حداقل می رسد.

وی در ادامه به آمار بالای معلولیت ها در شهرستان اشاره و تصریح کرد : تعداد بسیاری از این اقشار نیز در جامعه ما با مشکلات فراوان معیشتی مواجه اند که بایستی برای رفع مشکلات آنان نیز چاره اندیشید .

 فرماندار ویژه شهرستان در ادامه به جشن گلریزان که در 18 ماه مبارک رمضان و در آستانه شب قدر برگزار می شود اشاره و افزود : خیلی از زندانیان جرائم غیر عمد در این ماه مبارک چشم امیدشان به دست های پر خیروبرکت خیرین است که بایستی برای جذب کمک های خیرین در حل مشکلات آنها نیز گام برداشته و زمینه آزادی آنها را فراهم آوریم.

 شایان ذکر است در این نشست هم اندیشی تعدادی از خیرین نظرات و پیشنهادات خودرا مطرح و مقرر شد نشست بعدی بصورت تخصصی و برای تشکیل انجمن خیرین در ماه مبارک رمضان برگزار شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.