قران واقعيتي انكار ناپذير است كه تا ابد روشنگر راه تمامي جهانيان خواهد بود

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

قران واقعيتي انكار ناپذير است كه تا ابد روشنگر راه تمامي جهانيان خواهد بود
نویسنده : admin تاریخ : 22 شهريور 1389

 

قانعي فرد فرماندار ميناب در بياناتي عمل موهون هتك حرمت به قرآن كريم در امريكا را محكوم كرد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب امروز مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب دربياناتي هتك حرمت به كتاب مقدس دين اسلام را محكوم كردند در بيانات قانعي آمده است بار ديگر شاهد در كار بودن دستهاي پليد شياطين بزرگ آمريكا و اسرائيل بوديم و اين بار به دست افراد سخيفي كه با عدم شناخت از دين مبين اسلام كه دين صلح و برابري است اقدام به عمل زشت سوزاندن قران كتاب اسماني مسلمانان كردند كه در واقع با اين عمل خود نشان دادند در مقابل استدلال دين اسلام و قران نا توان هستند و به خيال خود مي خواهند از اين طريق در مقابل اسلام قرار بگيرند و مانع رشد و پيشرفت روز افزون اسلام و قران در جوامع غربي باشند در صورتيكه نمي دانند قران و اسلام تنها به مسلمانان تعلق ندارد بلكه متعلق به همه جهانيان است. در واقع قران كتاب و راهنماي زندگي براي انسانها بوده و خواهد بود.
ديروز شاهد بوديم كه صهيونيست جنايتكار مي خواهد با دست زدن به چنين اعمالي و اتهامات واهي افكار عمومي جهان را نسبت به اسلام و مسلمانان بد بين كند يعني همان كاري كه در اوايل انقلاب اسلامي كه از حربه اسلام هراسي استفاده كرد براي دوركردن افكار عمومي جهان از روشنگري و هدايت قران و اسلام و اكنون با استفاده از حربه اسلام ستيزي در صدد مقابله رو در رو با اسلام هستند و تنها دليل اين كار ها ترس از واقيعت الهي قران و اسلام است .
البته به لطف خداوند اين عمل زشت مانند ساير كارهاي كه براي بدنامي و بدبيني اسلام كردند باعث بيشتر شناخته شدن قران و اسلام در بين پيروان ساير اديان خواهد شد و وظيفه كنوني ما محكوم و انزجار قلبي و عملي از اينكونه اعمال ناشايست است كه با آگاهي و بصيرت اسلامي خود پاسخ قاطعي به اين هتاكان خواهيم داد .
 
                                                                     مسعود قانعي فرد
                                                                  فرماندار شهرستان ميناب
                                                                 22 شهريور 1389
 


نظرات شما عزیزان:

khoshgele
ساعت20:36---22 شهريور 1389
سلام وبلاگ قشنگیه امیدوارم روز به روز پیشرفت کنه. ما بچه ها یه سایتی رو 2 روزه ساختیم که امارمون بد نیست ولی به پای شما نمیرسه. من خوشحال میشم شما هم به سایتم بیایین البته یه نظر هم بدین ممنونم با تشکر. راستی خوشحال میشم منو هم تو لینکتون قرار بدین من هم شما رو تو لینکم قرار میدم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.