رماندار ویژه میناب خبر داد : خوشبختانه تمام نیازهای مردم دربازار موجود است/هیچ مشکلی در تامین و توزی

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

رماندار ویژه میناب خبر داد : خوشبختانه تمام نیازهای مردم دربازار موجود است/هیچ مشکلی در تامین و توزی
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 6 مرداد 1392

فرماندار ویژه میناب خبر داد : خوشبختانه تمام نیازهای مردم دربازار موجود است/هیچ مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی نداریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب خبر داد : بحمدالله تا کنون در ماه مبارک رمضان کمبود هیچ کالایی در شهرستان احساس نشده است.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، عباس خدادادزاده در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،گفت  : نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم داشته و بازرسی‌ها در این زمینه افزایش یافته است .

وی اظهار داشت : با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، با تشکیل‌ تیم‌های نامحسوس، بازرسی‌های مداوم و مرتبی از عملکرد واحدهای صنفی در این شهرستان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که مردم در طول این ماه مبارک و پر خیر و برکت برای تامین مایحتاج ضروری و کالاهای اساسی به ویژه مواد غذایی هیچ مشکلی نداشته باشند.

فرماندار ویژه میناب در ادامه افزود: خوشبختانه تمام نیازهای مردم در بازار موجود است و هیچ مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی به ویژه مواد غذایی پر مصرف در این شهرستان نداریم.

عباس خدادادزاده با تاکید بر اینکه تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی در شهرستان به ویژه فرمانداری این است که خدمات‌رسانی به مردم به صورت بی‌وقفه تداوم داشته باشد، گفت: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به واحدهای صنفی تذکر داده شده بود اگر کوچک‌ترین تخلفی از سوی آن‌ها مشاهده شود، برخورد قاطعی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: برای انجام نظارت بهتر از مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده گران‌فروشی و یا کم فروشی و همچنین عرضه محصولات بی‌کیفیت موضوع را به نهادهای بازرسی و نظارتی اطلاع داده و مطمئن باشند که با متخلفان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی در پایان با تقدیر از واحدهای صنفی که همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشتند، گفت: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان شرایط مطلوب فعلی حاکم بر بازار در میناب تداوم داشته و شاهد افزایش رضایت عمومی در این شهرستان باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.