جلسه هماهنگي ستاد برگزاري مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ميناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جلسه هماهنگي ستاد برگزاري مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ميناب
نویسنده : admin تاریخ : 28 شهريور 1389

 

روز چهارشنبه جلسه ستاد برگزاري مراسم گراميداشت  هفته دفاع مقدس به رياست لشكري معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري ميناب و با حضور اعضاي ستاد برگزار گرديد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب جلسه هماهنگي ستاد برگزاري هفته دفاع مقدس به رياست علي لشكري معاونت فرمانداري ميناب برگزار گرديد .لشكري در ابتدا جلسه ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهدا دفاع مقدس و انقلاب و هفته دفاع مقدس گفت اكنون كه انقلاب اسلامي ايران در سي يكمين سال از حضورپر خير و بركت  خود قرار دارد شاهد پيشرفت هاي فراوان در عرصه هاي مختلفي سياسي و اجتماعي چه در داخل و خارج كشور هستيم كه اين پيشرفت و ترقي مديون خون شهدا است كه آغاز اين حركت و جوشش در دوران دفاع مقدس بوده . بحق بايد گفت دفاع مقدس علاوه بر زحمات و سختي هاي كه براي كشور داشت توانست آغازگر تلاشي عظيم براي جوشش و پويش يك ملت بزرگ باشد تا خود را در عرصه هاي مختلف جهاني بعنوان يك الگو نشان دهد .
وي در ادامه افزود باتوجه به تقارن و نزديكي دو مناسبت روز قدس و هفته دفاع مقدس ما اكنون شاهد يك نهضت بزرگ اسلامي در سرزمين فلسطين هستيم كه بنا به اظهار همه انتفاضه فلسطين زائيده و دنباله نهضت اسلامي و دفاع مقدس جمهوري اسلامي ايران است ما در حال حاضر مي بينيم كه رشادت و ايثار جوانان دوران دفاع مقدس به يك الگو نه تنها براي مسلمانان دنيا شده بلكه ساير كشور هاي غير اسلامي هم نهضت و دفاع مقدس ايران را الگويي براي دفاع از منافع خود دستاورد هاي خود قرار داده اند.
لشكري در رابطه با جايگاه دفاع مقدس گفت با توجه با نابرابر بودن اين تجاوز آشكار كه همه دنيا در مقابل ملت ايران قرار گرفته بودند ما در اين جنگ براي اولين بار حتي يك وجب از خاك عزيز كشورمان را از دست نداديم بلكه باعث تثييت امنيت و پايداري كشور شد . اين دفاع از خاك كشور حيات دوباره اي از ارزشهاي ديني و اسلامي در كشور بود زيرا روحيه ايثار و رشادت را به نسل هاي بعدي منتقل كرد وي همچنين ابراز اميدواري كرد مراسم هفته دفاع مقدس سال 89 بهتر و باشكوه تر از سالهاي قبل با همراهي مردم ولايتمدار و دلاور در شهرستان ميناب برگزار شود .
در انتهاي جلسه برنامه هاي ذيل جهت برگزاري مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس از سوي ستاد  ارائه شد
1)روز اول :رژه نيروهاي مسلح در شهر هاي ميناب ،سندرك و هشتبندي
2)روز دوم : گردهمايي سه هزار نفري رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان ميناب در محل مسجد امام خميني ،
 تجديد ميثاق با ]آرمانهاي انقلاب و شهدا در گلزار شهدا
3)روزهاي سوم ،چهارم و پنجم: برگزاري يادواره شهدا ، محفل انس با قران و زيارت قبور شهدا در روستا ها و ساير برنامه فرهنگي در مراكز بخش ها ،دهستان ها و روستا ها شهرستان 
4 )روز هفتم :ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.