معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب طی پیامی بازگشت آزادگان را تبریک گفت.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب طی پیامی بازگشت آزادگان را تبریک گفت.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 26 مرداد 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب  طی پیامی بازگشت آزادگان را تبریک گفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب  طی پیامی فرارسیدن 26 مرداد ماه بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب عباس خدادادزاده در این پیام آورده است.

سلام و صلوات خدا بر اساطیر معاصر ایران اسلامی، جان بر کفان آزاده. درود بر پرندگان سبکبالی که دل از قفس نفس رهاندن و با اراده پولادین و صبر و ایمان بی مثال خود دشمن زبون را بر خاکستر حقارت نشانیدند. افتخار بر شما آزادگان سرافراز که قلم و زبان از روایت حماسه شما که تا سر حد شهادت پیش رفتید و ذره ای از عهد و میثاقتان با پیر و مرادتان، معمار کبیر انقلاب اسلامی عقب ننشستید، عاجز است.

به یمن جانفشانی و پایداری شما فرزندان سلحشور ملت قهرمان ایران، خوانهای دشوار سالهای خون و حماسه یکی پس از دیگری سر تسلیم به زیر آوردند و امروز به یمن حضور پر نشاط شما در عرصه های علم و عمل، شاخسار ایران عزیز پربار از ثمره شیرین مجاهدتها و تلاش های بی دریغ فرزندانش گردیده است.

فرماندار ویژه میناب دراین پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، 26 مردادماه،سالروز بازگشت آزادگان را تبریک گفته و اضافه کرده است : خجسته سالروز بازگشت آزادگان سرافزار و بوسه بر خاک متبرک میهن اسلامی را به محضر آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، کلیه ایثارگران انقلاب اسلامی و مردم ولایت مدار وشهید پرور  شهرستان  میناب  تبریک عرض نموده، سلامت و توفیق هموطنان معزز را از درگاه خداوند متعال خواستارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.