ا حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از 5 روابط عمومی برتر شهرستان میناب تجلیل شد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ا حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از 5 روابط عمومی برتر شهرستان میناب تجلیل شد.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب  از 5 روابط عمومی برتر شهرستان میناب تجلیل شد.

طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب  از 5 روابط عمومی برتر شهرستان میناب(آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، شهرداری میناب و سازمان تبلیغات )  تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، سومین  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی شهرستان  میناب ، با حضور خدادادزاده معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب ، نعمتی عضو خانه مطبوعات شهرستان ، مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان و مسئولین روابط عمومی های ادارات  درمحل سالن فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار شد.

فرماندار ویژه میناب،با اشاره به سالروز ورود نخستین گروه آزادگان به میهن اسلامی از این روز به عنوان لحظه‌ای شیرین در تاریخ انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: رزمندگان در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق با ایمان قلبی خود ایثار و شهامت را ترویج کردند.

وی در ادامه روابط عمومی ها  را بعنوان مشاور و سخنگوی  دستگاه خواند و ادامه داد : اولین ارتباط معنوی و الهی ، ارتباط پروردگار عالم با پیامبران الهی در انجام تکالیف و ادای وظیفه بود و در عصر حاضر کار روابط عمومی ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد و بعنوان زبان گویای سازمانها وظایف مهم و رسالت بزرگی بر عهده دارند.

ویبا اشاره به نقش اساسی روابط عمومی ها در تحقق شعار سال افزود ؛لازم است مسئولین روابط عمومی ها با آگاهی کامل و خلاقیت وظایف محوله را به خوبی انجام دهند  چرا که مسئولین روابط عمومی ها از بهترین نیروهای شاغل در هر سازمان هستند که ضمن برخورداری از انگیزه ،تخصص ، نشاط و پویایی افراد با تدبیری هستند که در مسیر کمال سازمان وظایف و نقش مهم خود را به خوبی دنبال می کنند .

خدادادزاده در ادامه به اهمیت اطلاع رسانی در جامعه اشاره و جهان بدون اطلاع‌رسانی و خبر را جهانی تاریک و سیاه دانست و بیان کرد: همان طور که سلامتی و امنیت دو نعمت گرانبهای الهی به شمار می‌روند به طور قطع اطلاع رسانی نیز از دیگر نعمات خداوند است.

فرماندار ویژه میناب در ادامه اذعان داشت: در دنیای کنونی علی‌رغم وجود همه تکنولوژی‌های برتر و پیشرفته، کسب اطلاعات اطمینان بخش در تمام حوزه‌ها با وجود همه دشواری‌ها از امور ضروری به حساب می‌آید که  روابط عمومی ها و حتی خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهره‌های اصلی این امر را ایفا می‌کنند.

وی با ذکر این مطلب که اطلاع‌رسانی باید در جامعه منجر به تغییر رفتار شود، متذکر شد: فرد  موفق نیز به کسی گفته می‌شود که نتیجه تلاش خود را در فضای جامعه لمس کند.

شایان ذکر است در پایان همایش از روابط عمومی های برتر دستگاههای اجرایی شهرستان ( آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، شهرداری میناب و سازمان تبلیغات) با اهدای لوح  و جوایز تقدیر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.