معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از افتتاح 48 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 46 میلیار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از افتتاح 48 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 46 میلیار
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از افتتاح 48 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر  46 میلیارد و 433 میلیون و 600 هزار تومان در هفته دولت سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب عباس خدادادزاده ، با اعلام این خبر گفت: 30 مورد از این پروژه‌ها با اعتبارات ملی و استانی و بقیه آنها از محل اعتبارات دهیاری‎‌ها آماده بهره‌برداری شده‌اند.

وی اضافه کرد: شرکت توزیع برق استان با 9 پروژه، جهادکشاورزی با یک پروژه، راه‌وشهرسازی با دو پروژه، اداره‌کل نوسازی مدارس با چهار پروژه، بنیاد مسکن با پنج پروژه، آب و فاضلاب روستایی با پنج پروژه و برق منطقه‌ای با 21پروژه به استقبال قابل بهره‌برداری در شهرستان، به استقبال هفته دولت آمده‌اند.

فرماندار ویژه میناب افزود: 11پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال در این هفته به بهره‌برداری خواهند رسید.

خدادادزاده خاطرنشان کرد: همچنین در بخش بندزرک شش پروژه، بخش سندرک 10پروژه، توکهور هفت پروژه و در شهر میناب نیز 15 پروژه آماده افتتاح خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت، و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: اعتبار کل پروژه‌های آماده بهره‌برداری در شهرستان بالغ بر 46 میلیارد و 433 میلیون و 600 هزار تومان است.

این مقام مسئول در شهرستان میناب با اشاره به برخی از پروژه‌های شاخص، اظهار کرد: توسعه پست 230 ولت و خط انتقال برق با اعتبار هشت میلیارد تومان، احداث پنج کیلومتر از باند دوم میناب-بندرعباس با اعتبار پنج میلیارد تومان و احداث دو مدرسه 10 کلاسه با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در پایان نیز اظهار کرد: شهرداری شهر تیرور نیز دراین هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.