معاون استاندار وفرماندارویژه میناب خبرداد:با حضور خدام آستان قدس رضوی هفتمین جشنواره آسمان هشتم در ک

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار وفرماندارویژه میناب خبرداد:با حضور خدام آستان قدس رضوی هفتمین جشنواره آسمان هشتم در ک
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 23 شهريور 1392

معاون استاندار وفرماندارویژه میناب خبرداد:با حضور خدام آستان قدس رضوی هفتمین جشنواره آسمان هشتم در کردر میناب آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب: هفتمین جشنواره آسمان هشتم طی مراسمی با حضور خدام آستان قدس رضوی در روستای کردر میناب آغاز به کار کرد.

خدادادزاده بیان کرد: هر سال به طور میانگین سه هزار نفر از جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف در رشته‌های متعدد در جشنواره آسمان هشتم شرکت می‌کنند.

وی گفت: جشنواره ششم در 24 رشته و سه بخش برگزار می‌شود.

وی، از سفرنامه نویسی، خطاطی، نقاشی، پیام کوتاه ادبی به عنوان بخش غیر حضوری جشنواره فرهنگی ورزشی آسمان هشتم نام برد و افزود: این بخش به صورت استانی برگزار می‌شود.

این مسول ادامه داد: مسابقه صوت و لحن قرآن، اذان ویژه افراد زیر 25 سال، شعر ویژه سن 15 سال به بالا و چاوش خوانی در دو رده سنی بالای 15 سال و زیر 15 سال از دیگر بخش‌های جشنواره هفتم است.

خدادادزاده همچنین از تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، دو و میدانی، تیراندازی بدون شرایط سنی و طناب‌کشی و کاراته بر اساس وزن، فوتسال و والیبال به عنوان رشته‌های ورزشی این جشنواره یاد و کرد و افزود: این بخش تنها ویژه شرکت کنندگان شهرستان میناب است.

وی در ادامه افزود: طراحی، کتابخوانی، متن ادبی و دلنوشته، احادیث، سرود، تواشیح و همخوانی، عکاسی و نهج‌البلاغه از دیگر بخش‌های ششمین جشنواره آسمان هشتم که ویژه میناب و توابع است.

در این مراسم که در حسینیه امام رضا (ع) روستای کردر برگزار شد همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین علی طالبی از خدام حرم امام هشتم شیعیان با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه اشاعه فرهنگ رضوی در میناب، اظهار داشت: روستای کردر اکنون به کانون فرهنگ رضوی تبدیل شده است.

وی در ادامه به بیان اهداف سفر خدام آستان قدس رضوی به نقاط مختلف کشور در قالب جشن‌های زیر ساتیه خورشید پرداخت و گفت: ایجاد فضای معنوی برای زیارت حضرت ثامن‌الحجج از راه دور از مهمترین اهداف این جشن‌هاست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.