تاکید فرماندارمیناب برسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های تعرض به اراضی ملی ومنابع طبیعی

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تاکید فرماندارمیناب برسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های تعرض به اراضی ملی ومنابع طبیعی
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392

 

تاکید فرماندارمیناب برسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های تعرض به اراضی ملی ومنابع طبیعی

معاون استانداروفرماندارویژه میناب بر رسیدگی سریع وخارج از نوبت پرونده متعرضان به اراضی ملی و منابع طبیعی تاکیدکرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب، عباس خدادادزاده صبح امروز در نشست کمیته حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی میناب تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم را از برنامه‌های اولویت دار دستگاه قضا ذکر کرد و افزود: قوه قضاییه در این زمینه فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای را انجام دهد.

وی در ادامه به بیان نقش منابع طبیعی و اهمیت اراضی ملی در کشور پرداخت و گفت: دستگاه قضایی در زمینه جلوگیری از تجاوز و تصرف در اراضی ملی اقدامات پیشگیرانه فراوانی را پیش بینی و با همکاری نهادهای متولی عملیاتی کرده است.

خدادادزاده همچنین پیشگیری را مهمترین راهکار برای مقابله با افراد قانون شکن و سودجو و حفاظت از عرصه‌های ملی عنوان کرد و گفت: برخورد سخت و قهری با متخلفان همیشه منجر به نتیجه مطلوب نمی‌شود.

فرماندار میناب با بیان این که حفاظت از اراضی ملی تنها به عهده دستگاه قضا و دادگستری‌ها نیست اظهار داشت: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جامعه و مردم در راستای پیشگیری از وقوع جرایم به عهده همه مسئولان و متولیان است و فرد، ارگان و مسئولی که احساس مسئولیت و عزم جدی در این مسیر داشته باشد به راحتی می‌تواند از بیت المال حفاظت و حراست کند.

خدادادزاده در بخش دیگری از سخنان خود به کوتاهی برخی ارگان‌ها در زمینه عمل به قانون و وظایف قانونی اشاره کرد و گفت: اگر نهاد و دستگاهی به وظایف قانونی خود جامه عمل نپوشاند کار بر سایرین سخت و عملکرد دیگران نیز زیر سئوال می‌رود.

وی بیان کرد: تخریب منابع طبیعی و تجاوز به اراضی ملی تبعات جبران ناپذیری به همراه دارد.

وی با تاکید بر این که حفاظت و صیانت از سرمایه‌های ملی و انتقال آن به نسل‌های آینده وظیفه آحاد مردم و مسئولان جامعه است تصریح کرد: عزم و اراده سیستم قضایی در برخورد با متخلفان جدی است و دادگستری پرونده‌های تجاوز به منابع طبیعی را به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهدکرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.