برگزاری شب شعر ایثار و شهادت در میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برگزاری شب شعر ایثار و شهادت در میناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 3 مهر 1392

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برگزاری شب شعر ایثار و شهادت در میناب

به مناسبت سی و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شب شعر ایثار و شهادت در میناب برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی فرمانداری میناب ، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه میناب شب گذشته در شب شعر ایثار و شهادت با بیان این که بسیاری از شاعران جوان زمان جنگ تحمیلی در میدان‌های جنگ نبوده‌اند اظهار داشت: این قشر با مطالعه و پژوهش و استفاده از کلمات و واژه‌های ادبی آثاری را خلق کرده‌اند که گویا در میدان جنگ حضور داشته و جنگ و شهادت را لمس کرده‌اند.

محمد اکرامی افزود: اشعار زیبای شاعران متعهد و جوان به گونه‌ای است که مخاطب را به حال و هوای دوران دفاع مقدس می‌برد.

وی در ادامه به ذکرخاطراتی از حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت و گفت: رزمندگان هرمزگانی و به ویژه جوانان بسیجی مینابی همراه با سایر رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی و مقابله با رژیم بعثی عراق رشادت‌های فراوانی را از خود نشان دادند.

محمداکرامی نیز در این مراسم از هفته دفاع مقدس به عنوان فرصت مناسبی برای مرور یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی نام برد و گفت: در این ایام باید با استفاده و بهره گیری از ابزاری نظیر هنر گوشه‌هایی از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و شهادت طلبی رزمندگان اسلام  را به نسل‌های جوان انتقال داد.

وی با ذکر فرمایشی از مقام معظم رهبری که می‌فرماید "هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند و آن را استخراج و مصرف کند و سرمایه گذاری کند" بیان کرد: هنرمندان و شاعران باید با حسی ارزشی برکات دفاع مقدس و شهادت طلبی و جانفشانی ایثارگران را در جامعه و به ویژه برای نسل‌های کنونی و آینده بازگو کنند.

وی از فعالیت‌های هنری در زمینه دفاع مقدس به عنوان بهترین و برترین کارهای هنری نام برد اظهار داشت: هنرمندان و شاعران باید تمام تلاش خود را برای تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس به کار گیرند.

در این محفل ادبی که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه، مدیران و مسئولان ادارات، هنرمندان، شاعران و اصحاب رسانه در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار شد 15 نفر از شاعران برتر میناب سروده‌های خود درباره دفاع مقدس را قرائت کردند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.